2012. május 23., szerda

Két éves és öt napos a blog!

Annyira elmerültem az olasz kupa döntőjében a lustálkodásban a tanulásban (=DDD), hogy ma reggel kaptam észbe: pár napja két éves lett a blog!


Gyorsan elrepült a második év is, ami nagyon tartalmasan telt mindenféle szempontból. Úgy érzem, talán több minőségi posztot írok, illetve most már nem redukálom csak szépségápolásra és divatra a témákat. Néha ugyan elhagy az ihlet, de mikor visszajön, újult energiával ugrok neki az írásnak. Már megtalálható vagyok a Twitteren is, szinte függő lettem, aki esetleg kíváncsi az agymenéseimre, ITT megtalál.=) A sminkes tudásom és a stílusom határozottan fejlődött, megtaláltam, mik azok a színek, minták, anyagok, amikkel biztos nem lövök mellé, a kedvenc színeimet és technikáimat a sminkben.
Nem utolsó sorban már 207-en olvastok, ami nagyon sok, ezúton is köszönök minden kommentet és lájkot, nagyon jól esik!=)

Ugyan mostanában megritkultak a posztok, az angliai utam nagyon betett tanulásügyben, de június elejétől valószínűleg aktívabb leszek. Ebben viszont kérném a Ti segítségeteket, írjátok meg kommentben, miről olvasnátok szívesen, miket látnátok a blogon!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése