2012. május 6., vasárnap

Hajkérdés

Azt mondják, ha egy nő sokszor változtatja a haját, a fazont, a színt, nem teljesen biztos magában. Hiszen egy jól megválasztott frizura hihetetlenül sokat dob a megjelenésen, esetleg javítja azt. Volt egy korszakom, amikor nagyon sokszor változtattam a hajam. Hosszú volt, vágattam frufrut, lenövesztettem, oldalfrufru, aztán nagyon rövid Kleopátra-fazon, egyenes frufruval, megnövesztettem, a frufrumat meg le, megint oldalfrufru, és innen jutottam el a mostani, rövid fazonomig, ami lassan két éve megvan.

Most ilyen rövid =)
Nagyon szerettem, úgy éreztem, megtaláltam magamnak a nagybetűs FRIZURÁT, de aztán néhány hete elkezdtem filózni, milyen lenne megint hosszú hajjal élni. Több mindent tudnék belőle csinálni, kontyok, göndörítés, fonatok, ha nincs kedvem megmosni, csak összekötöm, és pont... Az elhatározás egy jól sikerült londoni estén született meg, hajnövesztésbe kezdek!

Alapból sem nő lassan a hajam, három hónap alatt 6-7 centi simán megvan, de ki fogom próbálni a ricinusolajos pakolást. Azon kívül sokat dicsérik a Kallos Latte tejproteines pakolását, azt is szeretném beszerezni. Kapszulákat nem szeretnék szedni a hajamra, bár tudom, valakinek bevált. Ennyit változtatok a hajápolási rutinomon, ami egyébként a már két éve hű társ Nivea Volume Sensation samponból és az Avon hajvégápoló szérumjából áll.

Ez a poszt egyben egy kérdés is Nektek. Egyrészt, aki épp hajnövesztésben van, mit használ ennek érdekében? Milyen hajpakolást, olajat, sampont, balzsamot? Minden érdekel.=) Másrészt, kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintetek hogy állna nekem a hosszú haj? Vannak ugyan rólam képek hosszú hajjal (főleg a karácsonyi ajándékodnak köszönhetően, köszi, Eni! <3), de régiek, és azóta változott valamennyit az arcom.

Bye-bye!

9 megjegyzés:

  1. én nagyon kíváncsi vagyok hogy állna és szerintem jobban is mint ez. őszintén szerintem ez a haj dob a korodon nem keveset:$

    szóval hajrá!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt terveztem, hogy majd töltögetek fel képeket, hogyan alakul a hajnövekedés, remélem, minél gyorsabb lesz.=) úgy várom már, hogy mindenféle frizurát tudjak csinálni!=)

      Törlés
    2. ez jó ötlet!:)) énis:))

      Törlés
  2. Szerintem jól áll ez a haj! :)

    Én hajnövesztésben vagyok, de semmi különlegeset nem teszek a hajammal, nem kímélem a hajvasalótól, vagy ilyesmi. Nő az magától :)
    Próbáltam a ricinusolajat, de nekem nem vált be, nem nőtt tőle gyorsabban a hajam, viszont büdös az lett :D
    (De többet nem mondok, mert majd lesz hajas bejegyzés a blogon :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp elolvasom a hajas posztodat, most úgyis ilyenekre vadászok, ha már ilyen nagy hajprojektben kezdtem.=)

      Törlés
  3. Szerintem is a hosszabb haj jobban mutatna, bár ha szeretted ezt a fazont, próbáld ki a kicsit hosszabb válotzatát a Vicki Beckhames verziót, bár ha nőni fog, akkor úgyis olyan lesz :)

    A hajápolást túlzásba se kell vinni 1000 féle kencével, szerintem ricinusozz vagy argánolajazz és használj latte pakolást, a kevesebb néha több :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg olyan volt, csak most rövidebbre vágattam.=) Igen, szerintem sem kell túlzásba esni, mert van, hogy a túl sok szer inkább árt, mint használ. Holnap veszek is latte pakolást.=)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. köszi, hogy írtál, fel is vettelek a readerembe!=)

      Törlés