2012. május 28., hétfő

Arcápolási rutin

Már egy ideje érik ez a poszt, egyrészt mert másoknál nagyon szeretem olvasgatni a különféle rutinos bejegyzéseket, másrészt mert januárban, kb egy év után szinte a komplett arcápoló termékeimet lecseréltem. Elfogytak, én pedig szerettem volna újakat kipróbálni, amik szerencsére be is váltak.=)

Először a bőrömről: zsíros, pattanásokra és mitesszerekre hajlamos, tipikus kamaszbőr, tehát az ellenségemnek sem kívánnék ilyen bőrtípust, mint az enyém. Ezen kívül megérzi a stresszt, a nyelvvizsgám előtti héten tele voltam pattanásokkal, illetve azt is, hogy mit eszem. Erre Londonban jöttem rá, amikor a host family által adott ebédcsomagban minden nap volt chips, egy kis zacskónyi. A vacsoránk szinte mindig valami mirelit cucc volt, és meg is lett az eredménye: a hét végére az elutazás előtt jó állapotban lévő bőröm borzalmasan nézett ki, holott minden nap végeztem a szokásos rutint este-reggel, és a sminket is mindig lemostam.

A sminkemet a Balea vegyes és normál bőrre való arctisztító kendőjével mosom le. Szeretem, mert nem drága, szépen lehozza a sminket, viszont utána még le kell öblítenem sima vízzel az arcomat. Már sokadszorra vásárolom újra, csak ajánlani tudom!


Reggel a Neutrogena grapefruit-os lemosóját használom, amiről már írtam ITT és azóta újravettem. Nagyon jól tisztít, nem hagy száraz érzetet maga után és finom az illata. Este ugyanezzel mosok arcot.
Utána következik a tonik, ami szintén Neutrogena. Ezt egy baleás után vettem, amit ugyan elhasználtam, de annyira nem jött be. Viszont ennek tetszett az ígérete, hogy mitesszerellenes, és jelentem, bevált! Nekem az orrom melletti, orcák körüli terület a tágabb pórusú, de mióta ezt a tonikot használom, összébb húzódtak, a mitesszerek pedig eltűntek! Aki ilyen gondokkal küzd, megpróbálkozhat vele.
Végül az Avon uborkás-teafás krémjét kenem fel. Kicsit mattít, hamar beszívódik, könnyű rá sminkelni. Szeretem ezt a krémet, igazából mást nagyon nem tudok mondani róla.

Hetente egyszer-kétszer szoktam radírozni, attól függ, milyennek látom a bőrömet. Még mindig a Sunfleur grapefruitos radírját használom, a grapefruit meg a norvégok nálam nagyon sikeresek.=) A Zamian szappanokat és csokis maszkot is nagyon szeretem, ezeket nem használom rendszeresen, csak akkor, ha eszembe jut, vagy ha a bőröm megkívánja.


És ennyi.=) A BB krém láz még nem fogott el teljesen, vagyis most gyűjtök egyre.=) Remélem nyár végére már meg tudom venni a kiszemelt darabot.

Nektek miből áll az arcápolási rutinotok?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése