2012. április 15., vasárnap

Új gyűrűk =)

Egy ismerősöm árul különleges ékszereket, és én már nagyon régóta szerettem volna valami szép, extra gyűrűt. Pénteken sikerült is venni, és mindenképp meg akartam mutatni Nektek egy rövid poszt erejéig. Kettőt választottam, mindkettő óarany színű, valószínűleg sárgaréz, ezt most nagyon szeretem.
A dupla gyűrű már télen is tervben volt, de nem találtam elérhető közelségben. Most viszont, mikor megláttam ezt a gyönyörű kulcsosat, rögtön tudtam, ez kell nekem! A másik darab pedig igazán különleges, ugyanis egy fészek díszíti, ami nagyon szépen ki van dolgozva.
Nincs több hozzáfűznivalóm, jöjjenek a képek!=)





Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Tényleg szépek, de ugye nem adtál értük 300 Ft-nál többet? Mert a fészkes pl. ebay-en is fent van 1$-ért.

    VálaszTörlés
  2. ma a kulcsos volt rajtam, és nekem is az tetszik jobban a kettő közül!=)

    VálaszTörlés