2012. április 1., vasárnap

Storia di un grande amore

Írtam, hogy szeretnék készíteni magamnak egy feliratos pólót. Gondolkoztam, mi legyen a felirat, és elsőre ez ugrott be: 1897- alatta: Storia di un grande amore. Mit jelent ez, mi ez a dátum? Aki követ twitteren, már sejtheti.=)

2008., június eleje. Foci EB. Kiválasztom, kinek szurkolok. Az olaszokra esik a választás, "mert az olasz pasik olyan helyesek" (mondtam 12 évesen haha=D). Aztán megláttam a kapust és a kék szemeit. Onnantól kezdve olyan lelkesen szurkoltam az olasz válogatottnak, hogy csak na. Aztán jött a negyeddöntő a spanyolokkal, tizenegyes párbaj. Kiestünk. (Cesc Fabregas anyukája meg csuklott.) Ezután megkerestem, a fent említett kapus mégis hol játszik. Juventus. Oké, jó lesz, szurkoljunk a Juventusnak. Kezdődik a bajnokság. Elkezdem nézni a meccseket. Szenvedélyes drukker leszek. Észre sem veszem, és a csapat beszippant. Nem véletlenül idéztem a csapat himnuszából: Juve, storia di un grande amore.

Ez a szerelem története a Juventus és köztem.  A rózsaszín felhő köztünk kb. két évig tartott. Akkor került a csapat egy igen-igen mély gödörbe, sok volt a sérült, stb., hogy a válogatott VB-n való totális leszerepléséről már szó se essék. Egy szó, mint száz, egy egész szezont szőröstül-bőröstül kihagytam. Aztán nyáron valahogy megint egymás közelébe sodródtunk. Mire a bajnokság elkezdődött, már teljes lázban égtem, ami azóta tart. A kapcsolatunk is megváltozott. Míg néhány éve mindenkit imádtam és szentnek tartottam minden egyes (bal)lépést, most reálisabban látom a dolgokat (és kábé úgy viselkedek meccsnézés közben, mint egy megkergült edző, azaz dirigálok és osztom a csapatomat =D).

Bár ha nekem kéne beállni focizni, valószínűleg szégyenteljes vereségre ítélném a csapatot, nézni imádom. Szuperül le tudom vezetni a heti feszültséget, egy győzelem pedig hihetetlen mennyiségű pozitív energiával tölt fel. A Juve miatt kezdtem olaszul tanulni, kezdett érdekelni az olasz kultúra. Végérvényesen beleszerettem az olasz pasikba, és általában mindenbe, ami olasz. Nagy álmom, hogy egyszer helyszínről szurkoljak végig egy meccset, és remélem, hogy egy nap bérletem lesz a stadionba.

Egy csapat, ami képes volt kimászni a gödörből. Egy csapat, amit a legjobban szeret Olaszország. Egy csapat, ahol mindenki szívvel-lélekkel játszik. Egy csapat, amiben a leghelyesebb játékosok vannak (Martin Cacerestől meg kell halni, remélem marad jövőre!).=P Egy plusz ok, hogy várjam a hétvégét. Egy életérzés. Ez számomra a Juventus.

Felhőtlenül induló kapcsolat, összezörrenések, majd' egy éves szünet, de aztán újból boldog egymásra találás, mert ez igaz szerelem. Örökre.


FORZA JUVE PER SEMPRE!

Habár a mai poszt teljesen eltér a blog témájától, de egy kicsit jobban megismertetek. Remélem, tetszett!=)

Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. Nálam is az olaszok a nyerők. Gigi (Gianluigi Buffon) szemei pedig igazán gyönyörűek. Az olasz pasik pedig ... ááá... én is olaszpárti vagyok, de azt hiszem erre már rájöttél :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor egyetértünk!=) Gigit meg négy éve töretlenül imádom, szépszemű zseni!=)

      Törlés
  2. húú már említettem neked az egyik ismerősömet, hogy ő is Juve fan. szerintem kb. ugyanúgy érezhet mint te, csak fiúban:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, emlékszem, írtad, is, hogy meg kéne ismernem!=D sajna az én környezetemben mindenki Realos vagy Barcás, pedig tökjó lenne kibeszélni valakivel a meccseket aki úgy érez mint én.=)

      Törlés
  3. tokre jo ilyenrol olvasni.olaszban lakok ès nagy Juve drukker vagyok.pàrszor irtam neked twitteren is,nèzem a meccseket amikor csak tehetem.remèlem kijutok meccsre vègre,ami az uj szabàlyok miatt nem egyszeru.szoval FORZA JUVE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. be is követtelek gyorsan twitteren.=) wáá, én is úgy szeretnék kimenni, azt számolgattam, hogy annyira nem is lenne drága, mert beleesek a studenti kategóriába, meg különben is lány vagyok, ami alapból kedvezményes belépővel jár. csak sajnos nem egyszerű itthonról Torinoba eljutni...

      Törlés
  4. Az egyik exem Bianconeri-nek hívott... Ennyit tudok hozzáfűzni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. =D ez jóóó!=) osztálytársaim már szinte tőlem informálódnak az olasz bajnokságról!=)

      Törlés