2012. április 10., kedd

NOTD - Electric blue

Ma délelőtt elugrottam a Rossmannba venni ezt-azt. Kifogyott a korrektorom, és szerettem volna egy rendes, jól pigmentált pirosítót is (ez utóbbiról hamarosan lesz teszt). A Maybelline állványon láttam meg ezt a körömlakkot és muszáj volt megvennem.=)
Ha valami nemzetközi fociesemény van valamelyik évben, rendre belezúgok az élénk azúrkék színbe, ugyanis az olasz válogatott ilyesmi színű mezben játszik.=) Ez idén sem történ másképp, ezen a lakkon kívül szeretnék valamivel világosabb, de ugyanolyan élénk színűt beszerezni.
Egy kicsit a lakkról is: a Colorama termékcsaládba tartozik, átlagos ecsete és jó textúrája van, se nem túl folyós, se nem túl sűrű. A színe csodálatos, fedőlakk nélkül is fényes és apró kék csillámokat tartalmaz. A hatást három réteggel értem el, de viszonylag gyorsan szárad.
Nektek van Maybelline Colorama lakkotok? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. én szeretem a maybelline colorama lakkokat, bár annyira nem tartom jobb minőségűnek mint az essence-t így inkább veszek két essence-t mint egy maybelline-t, ha érted, hogy értem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, hogy érted.=) Most van második napja a körmömön, igaz, fedő-és alaplakk nélkül, de már elkezdett kopni. Szóval tényleg nem jobb az Essence-nél.

      Törlés
  2. Nahat az essence minosege se egy nagy asz,csak Jo szinei vannak.A Jolliie France v. A Moyra sokkal jobb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Moyrát nem tudom, hol lehet kapni a környéken, de szeretném kipróbálni, mert másoknál nagyon szép színűeket láttam.=)

      Törlés