2012. április 19., csütörtök

Neszesszer Londonba

Péntek este indulunk Londonba egy iskolai szervezésű út keretében, és mi már körülbelül azóta lázban égünk, mióta jelentkeztünk!=D Ez persze csak fokozódott, és ezen a héten már nagyon London-hangulatba került az utazóközönség, így én is!=) 10 napig leszünk távol, közben megállunk és alszunk egyet-egyet Brüsszelben és Párizsban.


A csomagolással okosnak kellett lennem, ugyanis nem titkolt célom, hogy nyárra jól bevásároljak, ezért kell a hely a bőröndben, plusz hajlamos vagyok túl sok mindent vinni és aztán nem felvenni/használni a felét. Ott valószínűleg nem lesz lehetőségem reggelente magamnak az a plusz fél óra, amennyi idő alatt rendesen elkészülök, ezért jól kombinálható darabokat viszek (piros és normál farmer, egyszerű felsők, blézer, kardigánok, ballon, oxford cipő és sálak), valamint sminkek terén is a gyors rutin elkészítéséhez szükséges darabokat tettem a neszesszerembe.

Arc:
Itt alapozó, korrektor, kompakt púder, két pirosító és egy bronzosító került a csomagba. Az Astor Mattitude-öt találtam a legjobbnak mostanra, mert kevés a bőrhibám szerencsére, ami meg van, tökéletesen elfedi, és kellemes viselet. Nem fogok ecsetet vinni alapozáshoz, de nem is kell, mert ez az alapozó kézzel a legjobb.=) Az Essence Stay All Day korrektora hónapok óta kedvenc, a kompakt Rimmel púder pedig praktikus utazáskor. A krémes pirosítót azért viszem el, mert első nap, mikor Brüsszelbe érkezünk, nem lesz lehetőség komplett sminkre, de egy kis színt azért adnék az arcomnak, és ezzel a legegyszerűbb. A Manhattan bronzosítója is régi kedvenc, az NYC Mosaic pirosítója viszont új, nagyon megszerettem, ezért nem volt kérdés, jön-e velem.

Szem:
Azt hiszem, szemre való cuccból viszek a legkevesebbet.=)  Essence szemöldökpúder, Artdeco szemhéjalapozó, Sleek Storm paletta, Maybelline filces tus, Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál. Még mindig imádom ezt a palettát, azért választottam, mert megvannak a pár perc alatt elkészíthető kombinációim belőle, és mert utazáskor (meg egyébként is újabban) inkább a szájhangsúlyos sminkekért vagyok oda.

Száj:
Na igen, itt sikerült megszaladnom a termékekkel.=) Hét rúzst viszek, valamint egy ajakbalzsamot, ami nem került fel a képre. A szájfényeket alapból sem szeretem, mert gyakrabban kell ellenőrizni és beleragad a hajam, utazásnál meg pláne kényelmetlen. A rúzsok közül egy kivételével mind Avon, van természetes és élénk is, hogy azért tudjak miből válogatni.=) Sorrendben: Max Factor Colour Elixir Sunbronze, Avon Apricot Mystery, Avon Forever Pink, Avon Pout, Avon Instant Moccha, Avon Tangerine, Avon Red Hot Lips.

Plusz púderecset, pirosítóecset, pufi ecset, hegyes-pufi ecset (Essence Smokey Eyes), néhány lapos ecset és ferde ecset a szemöldökömre, és egy csomag mattítópapír.

Kíváncsi vagyok, mi a véleményetek erről az utazós neszesszerről (pontosabban a tartalmáról). Túl sok, kevés, megfelelő? Ti mit vinnétek magatokkal 10 napra?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. A rúzsmennyiség elég durva, majdnem minden nap mást kenhetsz fel:)) bár én meg szemcuccból vinnék sokat, általában a szemem hangsúlyozom, szóval végülis csak arányok lennének mások nálam.
    amit én vinnék:

    arcra
    -alapozó
    -2 korrektor
    -kompakt púder
    -1 pirosító és 1 bronzosító

    szemre
    -2 tus
    -2 spirál
    -szemöldökceruza
    -szemhéjpúderrel bajok lennének..vagy hatalmas palettáim vannak vagy monok. Úgyhogy sztem egy maréknyi monot...10 db körül (most rájöttem, venni kéne kisebb palettákat)

    szájra
    -3 db rúzs: egy rózsaszínes, egy barackos és egy nude
    -1 nude szájceruza hogy mindhez jó legyen

    és vinnék körömlakkokat is, 4-5 dbot
    meg persze ecsetek, szemöldökcsipesz, szemöldökceruza-hegyező, ilyenek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez is tökjó összeállítás!=) körömlakkot én most nem viszek, nem is lesz kifestve a körmöm, mert nem nagyon lesz idő újralakkozni, engem meg idegesít, ha le van kopva/pattogva a lakkom.=$

      Törlés
  2. szerintem megfelelő mennyiségű sminket viszel:) Jó utat, és vigyázz magadra:) Jó vásárlást is:)

    VálaszTörlés