2012. április 9., hétfő

Coastal Scents 22 darabos ecsetkészlet

Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy jól jönne egy rendes ecsetkészlet, amiben mindenféle arcra, szemre való ecset megtalálható, jó árban van és jó minőségű. Sigmát terveztem, ugyanis szinte kivétel nélkül mindenki jókat írt róluk, de számomra egy külföldi webshop macerásabb, azon kívül drága is. Aztán megláttam Niki tesztjét a Coastal Scents készletéről, és a Sigma Essential Kit-ről szőtt álmaim azzal a lendülettel suhantak tova!=) Több, mint egy hónapot vártam, még többet gyűjtögettem, de megérte!=)

A szett mellett szólt, hogy szuper az ár-érték aránya. 14500 Ft-ért (plusz szállítás) 22 minőségi, abszolút kihasználható ecsetet, valamint tokot kapunk. Ezt azt jelenti, hogy egy dolog kb. 630 Ft-ba került, ami szerintem nagyszerű! A Make Up Plaza-tól rendeltem meg, amivel már volt tapasztalatom. Kicsit izgultam, hogy hiánytalanul, épségben megérkezzen, szerencsére minden rendben volt.

A tok be volt tekerve bubis fóliával (még azon a hétvégén kipattogtattam a felét a Juve-Inter meccs alatt haha =D), azon kívül műanyag tasakban volt, az ecsetek külön-külön szintén. Maga a tok az A4-es füzetnél valamivel kisebb, műbőr, emiatt az elején elég komoly kínaicipő-szaga volt, de szerencsére már elmúlt. Mágneses kapoccsal záródik.

Kihajtva egy jó hosszú tartót kapunk telis-tele ecsetekkel!=) Van még egy kis cipzáras zseb is, itt tartom a kistükröt és az avonos púderecsetemet. Az ecseteket külön nem fotóztam le, de Nikinél gyönyörű, részletes fotókat találtok, nézzétek meg, nála jobban úgysem tudtam volna lefényképezni őket!=)


Az arcra való ecsetek többsége szintetikus, a többi viszont természetes szőrből készült. A nyelek hosszúsága kényelme, a szőr olyan, amilyennek lennie kell. Nézzük őket csoportonként!
A kabukival álom az alapozás, sokkal egyenletesebb, a ferde pirosítóecset jobban felveszi a port, a lapos alapozóecset tökéletes a sűrűbb, nehezebb alapozókhoz. A kis fejű duo fibre ecsettel a krémes pirosítókat viszem fel. Egyedül a púderecset nem a legjobb, pontosabban az anyaga, kompaktból túl sokat vesz fel, a por állagú púderrel viszont működik. Ezért inkább púderezéshez továbbra is a természetes szőr Avon ecsetemet használom. A legyezőecsettel klasszul le lehet söprögetni a szem alá hullott csillámokat.

A szemre való ecsetek minden igényt kielégítenek, minden apró részletet ki lehet dolgozni velük. Négy lapos ecset található meg, négy különböző méretben, bár az egyik már ducibb, ezzel a széleket is el lehet mosni. A ceruza-pufi ecsetek a mélyítővonal kidolgozásában segítenek, a rövid sörtéjű lapos ecset kiváló a szempillák tövébe való festékfelvitelhez. A három ferde ecset közül a legnagyobbat a szemöldökömre, a másik kettőt tusvonalhoz használom. A kedvencem a ferde pufi ecset, tökéletesen el lehet vele satírozni a színt a mélyítővonalban, de Promise az egyik videójában kontúrozásra használ egy ilyen ecsetet. A habszivacs értelemszerűen szemceruza elsatírozására való. Az ajakecsetet eddig feleslegesnek tartottam, főleg, mert az előzővel nem tudtam szépen dolgozni, de ez nagyszerű! Precíz felvitelt igénylő rúzsokhoz (pl. piros) ajánlom, vagy ha a rúzstól eltérő színű szájfényt szeretnénk felvinni a rúzs fölé.
Összességében, habár van egészen konkrétan két ecset, amit nem szeretek annyira (a púderecset a fent említett okok miatt, és a legyezőecset nélkül is lehet élni szerintem), IMÁDOM ezt a készletet! Sokkal szebb a sminkjeim kidolgozása, mióta több ecsetet használok. A minőség kifogástalan, remélem, még hosszú ideig hű társam lesz ez a készlet, ugyanis befektetésnek szántam. Az biztos, hogy egy darabig egy ecsetet sem fogok venni.=P

Kinek ajánlom? Mindenkinek, aki komolyabban érdeklődik a sminkelés iránt, hiszen azt a néhányat leszámítva mind abszolút kihasználható. Kezdőknek azért jó, mert egyszerre sok ecset kezelését tanulják meg. Árban, ha mindent beleszámítunk, teljesen jó, és bónusz, hogy elérhető magyar webshopból, ami azoknak hasznos, akik nem tudnak/mernek külföldről rendelni

Ti milyen ecseteket használtok?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚ őt én is kinéztem magamnak :) Csak sok egyszerre kiadni 15.000 forintot érte :( De wishlistes ez a készlet ♥

    VálaszTörlés
  2. Én is gondolkodom rajta már minimum egy hónapja. Sminkest kérdeztem, szerinte kép alapján nagyon jó, és most Te is ezt mondod. :) Eddig azért hezitáltam, mert mi van, ha mondjuk nem három-négy ecsetet nem tudok használni, hanem minőségileg nem oké, és akkor nem térül meg a befektetés. De most nagyon megörültem ennek a posztnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Én két hete tudhatom magaménak, és oda meg vissza vagyok érte, azóta álom a sminkelés. Kreatívabb lettem, mivel rengeteg lehetőséget rejt az eddigi 4-5 db ecsetemmel szemben. :)

    VálaszTörlés
  4. Zsanett: remélem, minél hamarabb a Tiéd lesz a készlet, biztos vagyok benne, hogy imádni fogod!=)

    Cicalány: örülök, hogy jókor jött a poszt.=) Mondom, csak annyi a hibája, hogy természetes szőr púderecset jobb lenne a szintetikus helyett, de a többi mind szuper. Ha még van készleten, rendeld meg bátran!=)

    Julcsi: igen, én is ugyanezt érzem.=) Eddig a szélek eldolgozása mumus volt, de van elég ecset, hogy pontosan kivitelezzem, és a mini tusecsettel tökéletes vékony vonalat tudok húzni.=)

    VálaszTörlés