2012. március 6., kedd

Új cipő =)

Télen tetszettek meg a Mary Jane cipők, annyira, hogy tudtam, szeretnék egyet tavaszra.
Nézegettem online, külföldi shopokban, ugyanis elképzelhetetlennek tartottam, hogy itthon találjak. Mindenképp feketét vagy nude-ot szerettem volna, hogy sok mindennel tudjam kombinálni. Egyik nap a belvárosban sétáltam, amikor egy cipőbolt kirakatában megláttam a számomra tökéletes Mary Jane cipőt. Kényelmes magas sarok, hegyesebb orr (most ez nagyon tetszik), fekete színben. Különlegesség, hogy átlósan megy rajta a pánt.
Pénteken meg is kaptam, ma avattam fel egy elég hosszú napon, és jelentem csudacsinos és csudakényelmes. Azt hiszem, megvan a tavaszi szerelemcipő, ezúton is köszi Anya!=)<3
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. aawww nagyon édes, nudeban is csudaszép lenne :) ha gondolod nézz be: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés