2012. március 10., szombat

Outfit - Vissza 60 évet

Már mutattam Facebookon ezt a ruhát, készült vele inspirációs poszt. Szerdán avattam fel egy visszafogott szett részeként. Mivel a ruha önmagában feltűnő, csak egy fekete, magas sarkú bokacipőt és hosszú gyöngysort vettem fel hozzá. A ballonkabátot már régóta szerettem volna megmutatni. Még januárban kaptam, de nyilván akkor nem hordtam, most jött el az ő ideje! Nagyon szeretem, elegáns és egyszerű.

Amiket viselek:
Kabát: Orsay
Ruha: H&M
Gyöngysor: vintage
Sál: Nápolyból, egy piacon vettem egy pakisztáni pasitól =)
Cipő: Bolero


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a ruha mintája, a fazon is tetszik, én még feldobtam volna egy vékony övvel :) Ha legközelebb fotóztok és megoldható, szívesen látnék közeli képet a részletekről, ha jól látom van rajtad egy óra, meg a cipőről, sálról is érdemes lenne :) Szerintem egy outfit posztban minél több kép van, annál jobb :)
    Nem kötözködni akarok, biztos írtam már régebben is, hogy szerintem mondd meg a fotósnak hogy ne annyira felülről, inkább kicsit lentebbről próbáljon fotózni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó ötlet, ilyen részletekre már én is gondoltam, ezeket egyedül is le tudnám fotózni (óra, cipő, karkötő, stb.). A következő posztban már több kép lesz, sőt, lehet, hogy néha csak outfit részlet, mert mondjuk valami új vagy ilyesmi.=)

      Törlés
  2. NEm hosszú rád kicsit a kabát ujja? :) Nem tudsz vele valamit kedzeni? De amúgy nagyon cuki szett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de, egy kicsit az sajnos.=( max felhajtani tudnám, szerintem legközelebb ki is próbálom úgy. és köszi!=)

      Törlés
  3. Nagyon csinos vagy, tetszik az outfit! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a ruha és a kabát is!

    VálaszTörlés
  5. A kabátod nagyon tetszik :) A ruha se rossz, de egy vékony övvel lehet, hogy még jobb lenne :) .

    VálaszTörlés
  6. Viktória: köszi!=)

    Bog-Bog: köszi, örülök, hogy tetszenek!=)

    Thündérke: köszi! legközelebb megpróbálom úgy viselni!=)

    VálaszTörlés