2012. március 29., csütörtök

Outfit - Tyúklábminta

Teljes szerelemben vagyok ezzel a H&M ruhával. Készült vele outfit és inspirációs poszt is már. Az outfit posztnál írtátok többen, hogy legközelebb mutassam meg övvel viselve. Erre szerdán került sor, és azt kell hogy mondjam, határozottan jobb lett így.=)
Egy nude övvel és a Mary Jane cipőmmel párosítottam, valamit egy vintage karkötővel. Egyszerű, de stílusos szett, ugyan én csak suliba mentem benne, de szerintem bárhova megállja a helyét. Akkor érdemes hasonlót választani, ha esti program előtt nincs idő hazamenni.



Ruha: H&M
Cipő: belvárosi cipőbolt
Öv, karkötő: vintage

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Woow! Ez igen :) Képszög tökéletes, az öv isteni, szépen kiemeli az alakod és végre vannak részletképek is! Még még sok ilyen posztot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik!=) máskor is így fogom csinálni!=)

      Törlés