2012. március 18., vasárnap

NOTD - Cotton Candy

Megérkeztek az üzletekbe az Essence újdonságai, már mutattam Facebookon, hogy vettem két körömlakkot. Elsőként a Nude Glam családba tartozót próbáltam ki. Ezek a lakkok természetes színűek, és ugyanolyan kiszerelésűek, mint a Colour&Go lakkok, amiket nagyon szeretek.
Ez a 01 Cotton Candy árnyalat, nagyon halvány rózsaszín, tökéletes visszafogott, mindennapi szín. Sajnos azonban vannak hibái. Azt reméltem, ugyanolyan sűrű, jó textúrájú ez a termék is, mint a Colour&Go, de ez sokkal folyósabb. Emiatt macerásabb vele a lakkozás, ezt a színt három-négy réteggel értem el. Viszont szépen csillog önmagában is.
Azoknak ajánlom, akik nem szeretik a sötét színeket, esetleg munkahely/iskola miatt nem viselhetnek, vagy egyszerűen csak tavaszias pasztellszínekre vágynak.

Bye-bye!

1 megjegyzés:

  1. úgy látom az én nude glamomhoz hasonlóan ez sem az igazi (túl folyós, színügyileg), eléggé fehéresnek tűnik. nekem viszont a 02-es annyira sajnos nem jött be. :(

    VálaszTörlés