2012. március 4., vasárnap

Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume&Curl szempillaspirál

Először is elnézést kérek, hogy mostanában ritkultak a bejegyzések, sok minden más foglalja le a gondolataimat, de visszarázódom a régi tempóba! Sok ötletem van, amiket hamarosan meg is valósítok.=)

Mint sokan mások, én is megkaptam az új ruhába öltöztetett Max Factor 2000 Calorie szempillaspirált tesztelésre. A designváltás apropója a szempillaspirál 20. évfordulója. Nem próbáltam még ki ezt a terméket, szóval kíváncsian bontottam ki. Igazság szerint elég régóta az enyém, a várakozásnak pedig az az oka, hogy nem tudtam, mit gondoljak róla.


A fekete-piros csomagolás egyszerű és elegáns, tetszik. Hasonlít az Avon Extra Lasting termékeinek a külsejére.

A keféje, mint a nevéből is látszik, görbített, henger alakú és sűrű. A festék állaga meglehetősen folyékony, ezért sokat is felvesz a kefe. Emiatt óvatosan kell vele bánni, mert könnyen pókláb pillákat eredményezhet. Szépen dúsít és ível, ez látható a képen is, de nem csinál drámai pillákat.



Sokszor használtam az utóbbi időben ezt a spirált, hogy tudjak róla rendes véleményt írni. Sajnos nem választ szét és nem hosszabbít, ez számomra negatívum, mert így is elég dúsak a pilláim. Az ívelő hatása nem rossz, de szempillagöndörítővel lehet rajta javítani. Összességében szerintem ez egy korrekt spirál, mindennapi sminkekhez tökéletes!

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése