2012. március 24., szombat

Kedvenc personal style blogok

Mikor belecsöppentem a blogos világba, ilyen témájú blogokat kezdtem követni, aztán jöttek csak a beauty blogok. Nem olvasok túl sok personal style blogot, helyette inkább a Lookbookot böngészem. Amikre viszont feliratkoztam, azok mellett kitartok. Négy abszolút kedvencem van a külföldi, nagyobb szférában.

Chiara Ferragni - The Blonde Salad
A personal style blogok királynőjét senkinek sem kell bemutatni. Tanítható a stílusa, minden őrült ruhadarabot vagy cipőt kifinomultan tud viselni. Remek inspirációforrás, akár ha nincs ötlet, mit kéne felvenni, akár valami szokatlan darab esetén. Imádom, hogy mivel sokat utazik, sok különböző országot mutat be a blogján képeken keresztül. Angolul és olaszul írja a posztokat, nyelvtanulás szempontjából is hasznos. Személyes, és mégis profi, kötelező nézni-, és olvasnivaló! (Csak zárójelben, hogy szerintem ritka édes és helyes Richi, a pasija, szóval ez a lány egy ÓRIÁSI mázlista!)

Hozzá érdekes viszony fűz. Szeretem az outfit posztjait, mert ő is alacsony, mint én, ezért nekem különösen hasznosak. A stílusa általában harsányabb, mint Chiaráé, de határozottan jó. Néha olyan nézni a blogját, mint valami szirupos amerikai filmet - mert a blog alapján neki tényleg bejött az amerikai álom. Egy valamivel nem vagyok kibékülve vele kapcsolatban, azok pedig a videók. Nagyon gyorsan és sokat beszél, emiatt sokszor nem értem, mit mond (az már egyéni probléma, hogy számomra kicsit idegesítő a hangszíne). Ugyan kezdő angolos vagyok, de az ilyen csajos videókat azért érteni szoktam.=) Mindent összevetve egy mindig mosolygó, aranyos, pozitív kisugárzású lányt láthatunk a képeken, érdemes olvasni!

Nicoletta Reggio - Scent of Obsession
Nagyon régen, még tavaly télen találtam rá erre a blogra, mikor beregeltem Lookbookra. Emlékszem, olasz felhasználókat kerestem, akkor láttam Nicoletta képeit. Hasonló a stílusa, mint Chiarának, annyi talán a különbség, hogy nagyon extra darabokat ő nem visel. Csak olaszul ír, de általában a képeken van a hangsúly, a szöveg nem olyan fontos.=) Rövidke szövegeket ír egyébként, ami nekem külön sikerélmény, mert ezeket könnyebben megértem.=)
Ez a kép Torino-ban készült egyébként, úgy szeretnék elmenni oda! (naná, hogy a Juventus miatt =D)
Wendy Nguyen - Wendy's Lookbook
Timi írt az egyik posztjában Wendyről, akkor néztem meg, és szerettem meg a blogot. Valami megnyugtató árad minden képből és videóból. Az ő stílusa a kedvencem, visszafogott, divatos. Nagyon nőiesen és kifinomultan tudja viselni az olyan, valamivel veszélyesebb darabokat is, mint a bőr rövidnadrág vagy a leopárdminta. A videói szuperül vannak megcsinálva, kellemes a hangja, aranyosan beszél, bár elsőre őt sem könnyű érteni a fura akcentusa miatt, de megszokható (és nem hadar szerencsére).  Imádom!=)

Ti milyen personal style blogokat olvastok? Tudtok esetleg újakat ajánlani nekem?=)
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Nem sok ilyen blogot olvasok, de őt nagyon szeretem: http://www.ohmyvogue.com/

    VálaszTörlés
  2. Nicolettát még nem ismertem, de vetek rá egy pillantást most :) Belle-lel pedig egyetértek, Henarnak szuper a stílusa, érdemes követni, már én is olvasom egy ideje :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippet lányok, mindenképp meglesem!=)

    VálaszTörlés
  4. Kendyeveryday:) legjobb szamomra

    VálaszTörlés
  5. Kendyeveryday:) legjobb szamomra

    VálaszTörlés