2012. március 13., kedd

How to wear... the mint

A mentaszín lesz az egyik slágerszín a szezonban a sok pasztell mellett. Szép, finom színről van szó, ami sokféleképpen beépülhet a ruhatárba. Én nadrágot szerettem volna, de sajnos nem állt jól.=( Helyette viszont lehet mentaszínű felső, ruha (imádnivalót láttam a Zarában), vagy akár kiegészítő: bármilyen karkötő, gyűrű, táska, cipő. Kombinálható csak pasztellszínekkel, de ezzel nem árt vigyázni, mert sápaszthat. Az élénk színekkel való párosítás ellenben mindenkinek jól áll, az én kedvencem a menta és narancs páros.
Spring school days

Sound of sunshine

Party time

Wild mint

Romantic date

Saturday night

Saturday night by apolkaa featuring marc jacobs handbags

Ti szeretitek a mentaszínt? Mivel, hogyan hordjátok?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. úú mennyire jól néznek ki :D

    VálaszTörlés
  2. A kis mentaszínű ruhát és a platformos cipőt az utolsó képről nagyon elfogadnám! Hamarosan Glamour napok, szerintem ilyen színű dolgokat fogok vadászni :)

    VálaszTörlés