2012. március 1., csütörtök

How to wear.... the dress from the '50s-'60s

Már mutattam a Facebookon is, hogy megvettem ezt a ruhát a H&M-ből. Igazság szerint a Polyvore-on akadtam rá, és annyira megtetszett, hogy azt mondtam, ez nekem kell!
Idén tavasszal divatos minden, ami 50-es évek, így ez a tyúklábmintás, térdig érő ruha is. Annak ellenére, hogy elég feltűnő mintájú, szerintem elég univerzális.
Lehet viselni önmagában, így A vonalú, de felpróbáltam széles és vékony övvel is, és úgy sem nézett ki rosszul. Cipők tekintetében magas sarkú egyértelműen, bár lehet, egyszer kipróbálom az oxfordommal. Kiegészítőktől függ, alkalmi vagy nappali viseletté tesszük-e. Egyébként a fehér-fekete párosításon kívül volt még rózsaszín-fekete, de az szerintem csúnya volt, meg sima fekete is.
Ha valakinek szintén kedve támadt ehhez a ruhához, adok egy kis inspirációt!=)

Daytimes

Pink Friday with pink heels & lips

Spring date

First saturday of the spring

Classy woman

Classy woman by apolkaa featuring h&m coats

Hogy tetszenek?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kváncsi vagyok rajtad hogy áll ez a ruha! Mielőbb mutasd meg. :))
    Nagyon jók lettek a szettek amiket összeállítottál! Tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a ruha! Remélem hamarosan láthatjuk rajtad is! A második összeállítás a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jövő szerdán fel is veszem, akkor biztosan tud kép is készülni!=) Már csak ki kell találnom, mivel fogom viselni, de van pár ötletem.=)
    Örülök, hogy tetszenek a szettek!=)

    VálaszTörlés
  4. A 4-es és 5-ös szett telitalálat, én is viselném. Jó vétel volt ez a ruha, a mintája klasszikus, mégsem unalmas, igazi örök darab, nagyon jó alternatíva kis fekete ruha helyett! Majd rajtad is megnézném :)

    VálaszTörlés