2012. március 16., péntek

Az élet alacsonyan

Outfit fotókon már láttátok, hogy átlag alatti a magasságom, és ez valószínűleg nem nagyon fog változni. Épp ezért, habár sokszor szeretnék magasabb lenni, nincs értelme siránkozni ezen, hanem kihozni az "alapanyagból" a maximumot!

A magas lányoknak több szempontból könnyebb az élete: jobban észreveszik őket az emberek, kevésbé látszanak meg rajtuk a plusz kilók, több ruha, fazon áll jól nekik. Ugyanakkor az alacsony termetnek is vannak előnyei: akármekkora magas sarkút fel lehet venni, könnyebb magasságban passzoló párt találni, akinek olyan az alakja, tud gyerekosztályon vásárolni és még sorolhatnám. Öltözködéssel pedig simán lehet optikailag csalni egy kicsit.

Szerencsére nem csak Chiara Ferragni magasságú lányok vezetnek personal style blogot, találni ilyet alacsony "verzióban" is. Én Dulce Candy-t és Wendyt követem, mindkettejüknek imádom a stílusát, bár Wendyé egy kicsit jobban tetszik. Hoztam pár képet a blogjukról, de érdemes megnézni gyakorlatilag minden outfit posztjukat! Mindketten készítenek videókat, nézzétek meg azokat is!









Ruhadarabok, kiegészítők, amik optikailag növelik a magasságot:

1. Magas sarkú cipő
Ez a legalapvetőbb trükk, amivel az alacsony lányok rendelkeznek. Jöhet telitalpú, hagyományos magas sarkú, platformos vagy anélküli, kerek vagy hegyes orrú, fekete, pink, zöld, glitteres, matt, a sort a végtelenségig lehet folytatni. És ami a legjobb: ha bírja a láb, akármilyen sarokmagasságot lehet választani!

2. Magas derekú, bővülő fazonú szoknya
Itt a tavasz, elő lehet venni a szoknyákat! Ez a fazon a legmegfelelőbb, mert hosszítja a lábat, emellett nagyon csinos. Általában a magas derekú szoknyák, nadrágok előnyösek. Ez a forma nagyon divatos, sokfélével találkozhatunk az üzletekben.

3. Aszimmetrikus szoknya
Az új szezonban érdekes újdonság került palettára: az elöl rövid, hátul hosszú szoknya, maxiruha. Ez az izgalmas darab nagyszerűen nyújtja a lábakat, csupán egy dologra kell figyelni: a rövid része térd fölé érjen. Szeretnék én is egy ilyen, konkrétan egy pliszírozott szoknyát.

4. Betűrt felső
Ha magas derekú szoknyát vagy nadrágot viselünk, a kicsit lazább felsőket érdemes betűrni, így még hosszabbnak tűnik a láb!

5. Maxiruha, maxiszoknya és/vagy trapéznadrág magas sarkúval vagy telitalpúval
Bizony! Nem is gondoltam volna, hogy ez jól állhat egy alacsony lánynak, de nézzétek meg Dulce Candyről a fenti képet, vagy ezt a videót Wendytől! Egy a lényeg, a szoknya vagy nadrág szinte teljes egészében fedje el a cipőt. A bő szárú farmeremmel biztos kipróbálom!

Minden alacsony lánynak jól áll a rövid fazonú kabát és blézer, térd fölé érő szoknya, ruha, skinny farmer és nem túl hosszú felsők. Kerülendő azonban minden olyan ruhadarab, ami optikailag kettévágja az alakot, legyen ez kabát, ruha vagy nadrág, valamint minden túl bő és hosszú felső.

Remélem, hasznos volt a bejegyzés, és hogy tetszett!=)
Bye-bye!

10 megjegyzés:

  1. " átlag alatti magasság " lassan 17 éves leszek és 154 cm vagyok :DD

    VálaszTörlés
  2. jó cikk lett a bemutatott két blog szuper(:
    nyugi csajok én 18 múltam és masszív 152cm vagyok :D a barátom pedig 195cm vannak furcsa párok...:D

    VálaszTörlés
  3. Én 22 leszek (hú de öreg vagyok hozzátok képest :P), és 160 cm vagyok. Bár ilyet már sokat olvastam (mert öreg vagyok :D), hasznos nagyon ez a kis "tedd/ne tedd" bejegyzés, jól összefoglaltad.

    VálaszTörlés
  4. Most nézem Wendyt, hát... erre a ruhatárra csak egy valamit tudok mondani: pazar...

    VálaszTörlés
  5. Én 27 leszek és 165 cm vagyok. Egy jó ideig én is magasabb szerettem volna lenni, most már inkább fiatalodni szeretnék. :P

    VálaszTörlés
  6. 19 leszek és 151......már megszoktam, de mindig örülök a sorstársaknak :) Jó kis poszt lett! :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok, örülök, hogy tetszett a poszt!=) azért jó dolog alacsonynak lenni.=)

    VálaszTörlés
  8. 21 éves vagyok és 160 cm :) szerintem így a legjobb!!!

    VálaszTörlés