2012. február 7., kedd

Tippek hideg napokra

Általában pozitív visszajelzések érkeznek a Polyvore-os posztokkal kapcsolatban, és én is élvezem ezeket csinálni, olyan, mintha egy végeláthatatlan ruhatáram lenne.=) Megihletett a mostani hideg időjárás, és hóbiztos, hidegbiztos szetteket hoztam Nektek. Semmi szoknya, csak farmer, vastag leggings, csinos kabátok, csizmák. Inspirálódjatok!

Cold lazy days

To school with a wolf

I wanna be Lily van der Woodsen

Whoops, I write a test tomorrow!

Dinner then cinema

Dinner then cinema by apolkaa featuring a knit empire waist dress

Hogy vészelitek át a hideget?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. 50.000 Forint a farkasos póló?! dios mio. Pedig gyönyörű:) Hol lehet vajon hasonlót beszerezni? Ami nem ilyen indiános akármilyenes, hanem csak ilyen farkasos.
    Amúgy jók a szettek:)

    VálaszTörlés
  2. Én inspirálódtam :)))
    Szuper szetteket csinálsz! Nekem a 2. 3. és a 4. a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Criollo: első körben a Zara jutott eszembe, a TRF részlegen szoktak lenni különlegesebb mintájú pólók. ha van a közeledben hely, ahol nyomtatnak pólóra, akkor keress egy képet, vegyél egy fehér pólót és nyomattasd rá, ez legalább biztosan egyedi.=)

    hajnal: köszönöm, örülök, hogy tetszenek!=)

    VálaszTörlés