2012. február 23., csütörtök

Outfit - My day with Marilyn

A múlt héten került moziba az Egy hét Marilynnel című film, ez inspirálta a mai szettemet. A filmet egyébként szombaton szeretném megnézni, imádom az 50-es évek divatját, már csak ezért is megéri nekem elmenni.=)
A piros nadrágomat rengetegszer hordtam, mióta megvettem, elsőre nem is gondoltam, hogy ennyire jól kombinálható darab lenne! Azt gondoltam, a Marilyn Monroe-s felsőmet is jól feldobná. Egy boyfriend blézert és fekete, fűzős bokacipőt választottam ezek mellé. Így utólag visszagondolva, egy tyúklábmintás blézer is jó lett volna hozzá.

Hogy tetszik?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Csinos! Tetszik a pólód is:-)
    Egyébként én is erre a hétre tervezem ezt a filmet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=) Juj, én nagyon kíváncsi vagyok rá!

      Törlés
  2. azt hiszem nekem is van ilyen pólóm:D meg másféle marilynes is

    VálaszTörlés
  3. Csini szett,én is most készülök elmenni a filmre:)

    VálaszTörlés
  4. Én sem láttam még a filmet, nem lenne kedved egy ajánlót írni a Te szemszögedből miután megnézted? Mert olvastam párat, de kíváncsi lennék rá, hogy neked hogy tetszett :) Meg lehetnének hozzá 50-es évek inspirálta polyvore szettek :)
    Az outfited szuper, imádom ezt a pólót! Marilyn örök <3

    VálaszTörlés
  5. 2sofix: =D most Audrey Hepburn-öset vagy Sophia Lorenest szeretnék valahogy szerezni, rákattantam a dívákra.=)

    Zitu: köszönöm szépen!=)

    Lídia: juj köszi, nagyon jó ötlet! szívesen írok a filmről.=) aztán ha többeteknek is tetszik a dolog, lehet, hogy időnként írok filmajánlókat, úgyis elég sokszor nézek filmet.=)

    VálaszTörlés