2012. február 3., péntek

Neutrogena Visibly Clear arclemosó

Már egy hónapja, hogy elfogyott a jól bevált Avon arclemosóm, és nem volt lehetőségem újat rendelni. Kénytelen voltam egy év kihagyás után körbenézni a drogériák polcain megfelelő arclemosó és tonik után néznem. Hosszas mérlegelés után választottam ki ezt a Neutrogena lemosót.
Azért esett erre a választásom, mert több jó véleményt is olvastam vele kapcsolatban. Ez a lemosó két verzióban létezik: krémes és géles állag. Én ez utóbbit vettem, sokkal jobban szeretem a zselés-géles lemosókat, tisztábbnak érzem tőlük a bőrömet.

A csomagolás átlátszó, ez praktikus, mert látjuk, mennyi van még benne. Pumpás kiszerelésű, szerintem ez a legjobb, nem fordulhat elő, hogy túl keveset vagy sokat nyomunk ki egyszerre. Maga az anyag finom grapefruit illatú, könnyű állagú. Nedves arcbőrre viszem fel, körkörös mozdulatokkal belemasszírozom az arcomba, végül bő vízzel lemosom.

Látható és érezhető a tisztítás, eltávolít minden szennyeződést, felesleges zsírt az arcomról. Jól habzik, mindenhova egyenletesen fel lehet vinni. Egy icipicit szárít, ezért utána még este is érdemes tonizálni és/vagy krémet felvinni.

A funkcióját szépen betölti, és a használata óta csak ott bukkannak elő pattanások, ahova a hab nehezebben jut el, pl. hajtövek. Meg vagyok vele elégedve, és Nektek is ajánlom!

Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Hú, ez jól hangzik. Megkérdezhetem, mennyibe került és hogy Rossmannban vagy dm-ben vetted-e? Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  2. DM-ben vettem, az biztos, és vagy 1500 vagy 1600 Ft-ért

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem, és az illata... awwww! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szeretem nagyon, a radírja is szuper, apró szemcséjű.

    VálaszTörlés
  6. Linda: köszi, hogy említed, lehet, hogy kipróbálom, hátha együtt még jobb!=)

    VálaszTörlés