2012. február 26., vasárnap

Balea Trend it up! szárazsampon

A szárazsamponok nagyon hasznos kis termékek, hiszen kivel ne fordult volna már elő, hogy friss hajjal kellett volna megjelennie, de már nem volt idő hajat mosni, vagy egy buli után állt össze az előző este mosott haj? Ilyen esetekre tökéletes a szárazsampon, én ezt a Baleát próbáltam ki.
 Jó véleményeket olvastam a Balea szárazsamponjáról, ráadásul könnyen elérhető, és nem utolsó sorban olcsó.=) Nem volt kérdés tehát, hogy ki szeretném próbálni.

A szárazsamponok lényege, hogy a spray-vel a hajra, hajtövekre fújt fehér por felszívja a zsírt, ezáltal frissnek láttatva a frizurát. Nem helyettesít azonban egy rendes hajmosást, de időhiány vagy vészhelyzet esetén egy nappal ki lehet tolni a hajmosás időpontját. Egyszerű a használata: fel kell rázni, több oldalról-választékból a hajra fújni, megdörzsölni a hajat, majd kifésülni, vagy kifújni a port hajszárítóval.

Az illata nekem tetszik, és nem is adagol túl sokat vagy túl keveset. A hatásával meg vagyok elégedve, szépen ellátja a funkcióját. Olyankor szoktam használni, ha nincs időm/kedvem hajat mosni, vagy ha ugyan még nem szükséges a hajmosás, de az alkalom friss hajat követel (pl. színház, iskolai fotózás, stb.)
Ajánlom Nektek is, igazán szuper darab, mennyiségre és árban is megfelelő. 630 Ft-ért tudjátok megvenni a DM-ben.

Próbáltatok már szárazsampont?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Én próbáltam Rossmann márkásat is , és én ezzel vagyok a legjobban megelégedve. Illata a többihez képest sokkal jobb. Volt por alapú is , de az nagyon kellemetlen tapintásúvá tette a hajamat. Sokáig hintőport használtam, az olcsó is , sokáig tart és jó is.

    VálaszTörlés
  2. A Swiss O Pair -ét és a Syoss-t használtam már. Az utóbbi volt a jobb, bár 1200 ft-ért éppen duplája a Baleának. Ez lesz a következő, amit kipróbálok! :)

    VálaszTörlés
  3. Engem az érdekelne, (majd ha kifogyott, ideírhatnád kommentben) hogy hány használatot bírt ki. Sok szárazsamponnal az a gond, hogy egy fújás/használat alatt kifogy belőle a hajtógáz és benne marad a sampon, vagy alapból kevés van benne... szóval kíváncsi lennék hogy mennyire tartós a dolog. Aztán még a végén én is beruházok egybe, annyian dícsérik :)

    VálaszTörlés
  4. Edina: ezelőtt én is hintőporoztam a hajam, és nem volt rossz! az illatát pedig ennek én is szeretem.=)

    Zorka111: szerintem megéri kipróbálni!=)

    Velvet FizZ Blog: hajrá, remélem beválik Neked is!=)

    Lídia: kb. egy hónapja használom, és még nem volt probléma vele. 200 ml-es, szerintem ez nekem néhány hónapig elég, de ez függ szerintem a hajhosszúságtól, meg hogy milyen gyakran használod. Ha elfogy, kiírom Facebookra!=)

    VálaszTörlés