2012. január 1., vasárnap

Újévi fogadalmak=)

Az év első posztja mi más lehetne, mint az újévi fogadalmak? Lídiánál és Timinél is láttam, hogy leírták az újévi fogadalmaikat, ez adott nekem is ötletet, hogy megosszam Veletek az enyémeket. Nem nagyon szoktam fogadalmakat tenni, mondván, úgysem tartanám be, de idén kivételt teszek!=D
  1. Többet posztolok - szeretném a blogbejegyzések számát növelni, tartalmasabbá tenni őket. Több, mint valószínű, hogy idén megnő a nem divattal és sminkkel foglalkozó bejegyzések száma, kitérnék lélekre, életmódra is, remélem, érdekelni fog titeket.=)
  2. Fejlesztem a nyelvtudásomat - németből ugyan megvan a középfokúm, de nem vagyok teljes mértékben elégedett az eredménnyel. El fogom olvasni a Harry Pottert németül, és kihasználom a német nyelvű csatornák adta lehetőségeket. Angolt idén kezdtem tanulni, szeretném, ha jövő ilyenkor már tervben lenne a nyelvvizsga, olaszból pedig a beszédre fogok ráfeküdni, az nagyon nem megy. Sőt, ha lesz időm, mondjuk nyáron, talán elkezdek oroszt tanulni, mert állítólag egyszerű, és gazdasági életben hasznos (ki tudja, milyen pályán kötök ki.)
  3. Megtanulok nagyon magas sarkú cipőkben járni - azt hiszem, egyértelmű.=)
  4. Egészségesebb ételeket fogok enni - vagyis kevesebb péktermék és édesség. Nehéz lesz, de menni fog!
  5. Legalább hetente kétszer sportolok - persze nem baj, ha ez a szám emelkedik. Szobabicikli, tornás dévédék, a lehetőségek adottak.
  6. "Hasznos relax" - más szóval a relaxálás nem azt jelenti mától számomra, hogy ülök a gép előtt és...ennyi. Amennyi időt elkockultam már, az alatt megnézhettem volna egy filmet mondjuk, az máris hasznosabb, mint a Facebookon lógni, vagy ilyen hasznos relax a fent említett sport is. Szóval minőségi kikapcsolódás.
  7. Leszokom a káromkodásról - nem szép, nem nőies, nincs mit magyarázni.
  8. Megtanulom az egész olasz himnuszt - csak úgy, just for fun!=D
  9. Megtanulok jobban fotózni - a blog szempontjából is hasznos, meg utazáskor is. 
  10. Pozitívan állok mindenhez és nem adom fel
Ti tettetek újévi fogadalmat?  Ha van kedvetek, írjátok le!=)
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. szép tervek..:) a nyelvtanulásost én is megfogadtam..:) viszont annyit hozzáfűznék, hogy az orosz nem egy egyszerű nyelv.:p 4 évig tanultam és most is felvettem egyetemen, de sajnos nem jártam be..

    VálaszTörlés
  2. én is felvettem az oroszt egyetemen, imádom a kultúrát, az irodalmat, egy nap eredetiben fogom olvasni az Anna Kareninát, de kurva nehéz, nagyon-nagyon nehéz, pedig két fölsőfokúm van. de sok sikert, ha mégis! :)

    VálaszTörlés
  3. no sebaj, azért megpróbálkozom vele, aztán ki tudja! ha nagyon nehéznek találom, akkor abbahagyom, és esetleg később, rendes órákon újra nekifogok. azért akarom amúgy az oroszt, mert szeretnék olyan nyelvet tanulni, ami nem latin betűkkel ír. a kínai meg a japán jutott még eszembe, de ránézésre sokkal nehezebbnek tűntek, ezért maradt az orosz.=)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Nemrég kezdtem olvasgatni a blogodat, és még eddig nem kommentáltam, de most muszáj volt!
    Te nagyon fiatal vagy (nem mintha én olyan bölcs öreg lennék félre ne értsd!:D), de annyira jó gondolataid vannak, olyan érettek, és jó őket olvasni!
    Nagyon tetszik a stílusérzéked,a szettek amiket csinálsz és az hogy milyen kreatívan kombinálod a ruhákat! Csak így tovább, én meg maradok olvasni!! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Dina a kedves szavakat, nagyon jól esik!=) Örülök, hogy tetszik a blogom, a stílusom. Remélem, mindig találsz majd nálam olvasnivalót, és kommentelj bátran!;)=)

    VálaszTörlés