2012. január 7., szombat

Téli leárazások

Karácsonyra kaptam némi pénzt, amit a leárazásokon szerettem volna elkölteni. Ma kerítettem sort erre a legjobb barátnőmmel, és jelentem, küldetés teljesítve!=) Halvány terveim voltak, mit szeretnék: ékszerek, piros farmer, alkalmi ruha, esetleg néhány felső vagy egy táska. Három helyen jártunk, sikerült mindent beszereznem, amit szerettem volna.
Anyukám mondta, hogy látott a Promodban piros farmert, ezért oda célirányosan mentünk. Tökéletes rám, le se kell vágni belőle, mert valószínűleg eredetileg 7/8 vagy 3/4 fazonú, de nem érdekel, én rendes farmerként fogom hordani.=) Az ára fantasztikus volt, 9990 Ft helyett került 4000-be, ennyit bőven megért. Élőben sokkal pirosabb, a vaku miatt tűnik rózsaszínesnek.

A C&A-ban nagyon jó ékszerek vannak, ezért persze körül is néztem a leárazott állványon. Végül egy nagy gyűrű és egy rózsakvarc medálos nyaklánc jött velem haza. Eredeti áron egyiket sem vettem volna meg, de így 550 és 800 forintért elhoztam őket. A nyakláncot azért, mert egyre jobban kedvelem az aranyat, a gyűrűt pedig azért, mert unom, hogy mindig ugyanazt a három gyűrűt hordom.

Itt vettem még ezt a lezser, bő, fényes anyagú, téglaszínű felsőt, leggingshez szuper lesz.=)

Végül a H&M-be tértünk be, nem hagyhattuk ki.=) Rengeteg cucc volt leárazva, be is vittem egy csomót a próbafülkébe, de csak hárommal jöttem ki. Úgy szólt az akció, hogy ha veszel három leértékelt ruhát, a legolcsóbbat ingyen kapod.
Nagyon megtetszett ez a fényes anyagú, élénk narancssárga, magas derekú szoknya, ez volt az ajándék.=) Feltűnő, fiatalos darab, magas sarkúval fogom hordani szerintem, bár csizmával még nem próbáltam. Egyébként 6990 Ft helyett lett volna 3000.

A szoknyához vettem gyakorlatilag ezt a blúzt, amibe a húzott válla miatt szerettem bele. Karcsúsított, hipernőies darab, magas derekú szoknyához, vagy akár egy farmerhez is, 6000 Ft helyett 3000-ért.

És végül a legeslegcsodálatosabb darab mind közül. Eredetileg a Mangoban néztem ki egy sziluettruhát, de oda már be sem mentünk, mert megláttam Őt. Gyönyörű a fekete csipke a bézses alapon, szuper a szabása, szolid és elegáns. Totál Blair Waldorf!=) Színházba lesz tökéletes, jövő héten megyek operettgálára, ott szeretném felavatni, és persze megmutatni outfit posztban.=) Az ára is csodás volt, 8990 helyett 4000 Ft-ért. Ilyen áron ilyen szép ruhát nem sűrűn talál az ember.=)

Több, mint elégedett vagyok az eredménnyel, remélem, hogy hamarosan már magamon is megmutathatom őket.=)

Ti jártatok mostanában leárazáson? Vettetek valamit?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. nagyon szépeket vettél :) én is pont most voltam,egy kabáttal és egy ruhával gazdagodtam :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép dolgokat vettél:) pont ma kaptam egy felsőt és egy pulcsit:) de még nincs vége..csak legyen fizunap:D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. ohh, nagyon jók! Merre vetted őket? Melyik H&M? Én is arra tévedek akkor... :)
    (ez előbb elírtam egy szót, bocsi)

    VálaszTörlés
  5. Nóra: jajj kabát! biztosan nagyon szép, imádom a kabátokat!=) szemeztem is egy pelerinnel a C&A-ban, de világos színű volt, ami nem túl szerencsés sajnos...

    Dia: hajrá, hajrá, holnap tizedike!=D igazán fillérekért úgyis csak a hónap közepén lesz minden.

    b-look: győri H&M, az Árkádban! és köszi!=)

    VálaszTörlés
  6. A narancs színű szoknyát én még 7000 Ft-os korában próbáltam, az anyaga tetszett meg, polgári esküvőre készültem éppen, de a 34-es is nagy volt rám. Egyszerűen az a bajom a H&M-mel, hogy még soha nem volt rám jó semmi. :) Amúgy nekem is problémás az alkatom, ha már a farmert említetted, 160/42-es paraméterekkel nem könnyű az élet. 22 évesen már gáz a gyerekosztályon vásárolni, de a két ünnep között vettem ott a H&M-ben egy szuper sötétkék farmert 3000-ért.

    VálaszTörlés