2012. január 15., vasárnap

TAG - Te mit választanál?

Katie csinált egy nagyon jó tag-et, már sok bloggernél láttam. Vasárnap esti lazulásként ki is töltöm, szeretem a tag-eket.=)

Porpúder vagy kompakt púder?
Még csak kompaktot próbáltam, de gondolkozom, hogy kipróbálom a por állagú változatot. Visszatart, hogy nehezebb magammal vinni, napközben javítani, ezért a kompaktra voksolok.

Szemceruza vagy szemhéjtus(folyékony/krémes)?
Egyértelműen tus! Önmagában is szép, kiegészítésként is, és tartósabb, mint a ceruza.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Nincs szükségem festésre, csak a "hézagok" kitöltésére, ezért szemöldökpúder.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Ha tennék fel műszempillát, a sorosat választanám, azt egyszerűbbnek tűnik feltenni és leszedni.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Utána, hiszen akkor látom, mi igényel plusz fedést.

Primer vagy sminkfixáló?
Egyiket sem használtam még, maximum a primert próbálnám ki, ha valami extrafontos eseményre készülnék, ahol mozdulatlan smink szükséges. Mindennapokban ezek nélkül is tökéletesen megvagyok.=)

Alapozó vagy BB krém?
Engem sem kapott el a BB láz, ezért alapozó. Egyetlen BB krém tetszik, a Missha Perfect Cover, de ez egyrészt nekem drága, másrészt van benne olyan összetevő, amire nekem nincs szükségem (pl. ránctalanító).

Szájfény vagy rúzs?
Egyértelműen a rúzs. Tartósabb és nem ragad bele a hajam.

Pigmentek vagy préselt szemhéjpúderek?
Utóbbi, egyszerűbb használni, nem kell félni, hogy minden csupa pigment lesz körülöttünk.

Avon vagy Oriflame?
Avontól sok mindent kipróbáltam, bár most szüneteltetem a rendelést, de majdnem minden bevált. Oriflame-mel csak annyi tapasztalatom van, hogy kaptam ismerősöktől tusfürdőt meg ilyesmiket, azok is jók voltak.

Transzparens púder vagy színezett?
Színezett, mert tudunk korrigálni vele az alapozó színén egy kicsit, ha az valamiért nem megfelelő.

Színes smink vagy natúr smink?
Hétköznapokon a natúrabb, semleges színeket szeretem. Alkalmi sminkeknél viszont imádom a színeket!

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
A lemoshatót jobban szeretem, a lehúzósat sose tudtam rendesen leszedni, és zavar, hogy nem tudom közben mozgatni az arcomat.

Bronzosító vagy pirosító?
Nehéz kérdés... Azt hiszem, bronzosító, igen, télen-nyáron, mert szépen vékonyítja az arcomat.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Mikor hosszú volt a hajam, imádtam göndören, de most az egyenesre voksolok. Egyszerűen hülyén nézne ki a mostani frizurám göndören.

Matt vagy csillogó? 
Csillogós, fényes dolgokat jobban szeretem, egyedül a pirosítóban szavazok a mattra.
Hosszú pillák vagy dús pillák?
Alapból dúsak a pilláim, viszont rövidek, ezért egyértelmű: hosszú.=)

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Kedvfüggő, de többségében az élénkekért nyúlok.

Dm vagy Rossmann?
DM, mert sokkal szebb és igényesebb, mint a Rossmann. Másik nagy kedvenc a Müller.

Csillámpor vagy strasszkő?
Egyikkel se dolgoztam még!=D De legyen a csillámpor.

Borotva vagy gyanta?
Borotva, gyorsabb, egyszerűbb, olcsóbb.

Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás! Elunnám a műkörmöt, drága lenne nekem újratölteni, és ha esetleg letörik, biztosan agybajt kapnék. Meg szeretek a körömlakkokkal szórakozni.=)

Rövid vagy hosszú haj?
Fogós... Imádom a mostani frizurámat, teljesen én vagyok, de nálam a nagybetűs NŐ hosszú hajú. Talán egyszer én is visszatérek a hosszú hajhoz, most élvezem a rövidet.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Megint kedvfüggő. Szeretem az élénkeket, mert tökjól feldobják a sminket, de van pár semleges rózsaszín is a fiókomban.

Töltsétek ki Ti is!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése