2012. január 22., vasárnap

Sunfleur bőrmegújító arcradír

Januárban szinte teljesen kicserélődött az arcápolási rutinom, csak a krémem és a csokis maszk maradt meg. Új tonikot, lemosót vettem, és pótoltam egy nagy hiányosságot, az arcradírt. Andi nagyon jókat írt a Sunfleur tisztító radírjáról, így hát el is mentem a Rossmannba, hogy csekkoljam a terméket. Sajnos ez a fajta nem volt, ezért próba szerencse alapon elhoztam ezt a grapefruit-osat.

A csomagolása csajos és igényes, tetszik ez a rózsaszín. Megtalálunk rajta minden szükséges információt. 75 ml-es kiszerelés, nem tesztelnek állatokon és bőrbarát pH-jú. Ez utóbbinak nagyon megörültem, két avonos fiaskó után félve próbálok ki új bőrápoló termékeket. A leírás szerint grapefruit olajat tartalmaz, gyors, látványos hatást eredményez, tisztítja a pórusokat, eltávolítja az elhalt hámsejteket és javítja a bőrtónust.

Ilyen pumpás kiszerelésű, ezt nagyon kedvelem. Elsőre azonban sokat kell nyomogatni, hogy jöjjön belőle anyag. Maga a termék fehér színű, zselés-vizes állagú, könnyen eloszlik az arcon. Mivel hagyományos fizikai radírról van szó, apró szemcséket tartalmaz. Az illata engem a tipikus zselés szaloncukoréra emlékeztet. Nem tudom pontosan körbeírni, de biztos tudjátok, mire gondolok.=)

Nedves arcbőrre viszek fel egy pumpálásnyi radírt, körkörös mozdulatokkal masszírozom az arcomat, majd vízzel leöblítem. Használat után tiszta érzésem van, nem húzódik a bőröm. Valóban leszedi az elhalt hámsejteket, ugyanis egyszer utána bekrémeztem az arcomat, és érezhetően puhább, simább volt a felülete. Az eleve száraz részekkel is jól megbirkózik. Hetente egyszer vagy kétszer használom, attól függ, van-e komolyabb radíroznivaló.

A leírás szerint minden bőrtípusra ajánlom, ezt én is alá tudom támasztani. Az ára 900 Ft, ezért az árért teljesen korrekt radírt kapunk, meg vagyok vele elégedve.

Próbáltatok már Sunfleur terméket? Mit? Mi a véleményetek róluk?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Én még nem használtam Sunfleur-t, de egyre több helyen olvasok róluk jó dolgokat, úgyhogy én is ki fogom szerintem próbálni. Ez az arcradír is nagyon jól hangzik...

    VálaszTörlés
  2. Most valami pakolást szeretnék kipróbálni.=)

    VálaszTörlés