2012. január 26., csütörtök

Stílusikon - Kate Middleton

Nagyon rossz blogger voltam ezen a héten, semmit sem írtam... Megint a sulit tudom felhozni mentségül, tényleg sokat kellett mostanában tanulni, és holnap is írok egy kémiadolgozatot. Pedig vannak ötleteim, amiket szeretnék megvalósítani. 

Sok-sok divatlap és divatoldal felfigyelt már Cambridge hercegnőjének kifinomult, elegáns stílusára. Azon kaptam magam, hogy egyre több, Kate Middleton stílusával foglalkozó cikket keresek, annyira megtetszett nekem is. Tetszik ez a kifinomult nőiesség, ami belőle árad, még akkor is, mikor egy lazább, szaladgálós szettet visel.

A protokoll ugyan szabályozza az öltözködését, de Kate a tökéletes példa arra, hogy így is lehet saját stílusunk. Gyönyörű lábai vannak, ezért sokszor hord szoknyát, ruhát (persze szigorúan alig térd fölé érőt), magas sarkú cipővel vagy csizmával. Szereti a semlegesebb, valamint a kék árnyalatokat (lentebb királykéket visel... hiába, a nemesség kötelez!=D). Ha megnézzük a képeket, láthatjuk, hogy az alapruhatár különféle egyberuhákból, szoknyákból, szolid felsőkből, blézerekből, elegáns kabátokból (szövet, ballon) csizmákból, magas sarkú cipőkből áll. Táskából a közepes méretű hétköznapokra, a boríték pedig alkalmakra.
A hercegnői stílus alapelve, hogy ne az extremitással próbáljunk kitűnni a tömegből. Elég egy feltűnő színű darab a szettbe, és a jolly joker színek (fekete, fehér, szürke, barna, plusz hétköznapra farmer) minden alkalomra tuti választás. Ékszerekből, kiegészítőből is elég egy hangsúlyos darab.

A fentiek szerintem elég jól követhetők a mindennapokban, ha Ti is szeretitek Kate stílusát. Inspirálódjatok a képekből, és azt hiszem, Kate Middleton lett az első számú stílusikonom.










Van olyan híresség, akinek a szettjeiből ötleteket szoktatok meríteni?
Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. Kate (mert akkoris Kate marad nekem. :-P) nekem is nagy kedvencem, eszméletlen gyönyörű nő és a stílusa is meggyőző! :-) A másik ilyen Emma Watson, szintén ikonikus számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is Kate, valahogy nem tudom Katalin hercegnőnek hívni, pedig hát így kéne.=D

      Törlés
  2. Nagyon gyônyôrű :) Kedvencem az a ruha, amit az eljegyzésén viselt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az utolsó képen lévő szett tetszik, felvenném egy az egyben, még a kalapot is bevállalnám.=)

      Törlés
  3. Tényleg árad belőle a nőiesség, és nem úgy, hogy kirakja a mellét, vagy kilátszik a bugyija... Egyszerű, de nőies. Imádom :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért szeretem én is, egy ilyen kifinomult hölgy sokkal vonzóbb szerintem.=)

      Törlés
  4. Én is nagyon szeretem őt. Kifinomult, de mai. :)

    VálaszTörlés