2012. január 17., kedd

Outfit - Operettgála

Ezt a szettet még vasárnap viseltem, amikor operettgálán voltam. Sokat gondolkoztam, mit vegyek fel, de mikor megláttam a H&M-ben ezt a meseszép csipkeruhát, rögtön tudtam, hogy tökéletes lesz! Nem is spiláztam túl a dolgot, apró strasszokkal díszített szaténtáska, fekete magassarkú és gyöngysor volt a kiegészítés. A ruha önmagában elég feltűnő, nem kellett hozzá ennél több kiegészítő. Biztos, hogy sokat fogom még hordani ezt a ruhát, hiszen megérdemli!=)
Bye-bye!


5 megjegyzés:

  1. nagyon csini:) és olyan édi ahogy mosolyogdsz

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper ez a ruha, istenien áll! Visszafogott és stílusos összeállítás lett, gratulálok :) Nekem is van egy hasonló, bézs alapon csipkés Mango ruhám, imádom én is :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!=) Lídia, majd megnézem, milyen outfit posztokat csináltál azzal a ruhával, szeretném ezt amennyire csak lehet, változatosan hordani!=)

    VálaszTörlés