2012. január 20., péntek

Kedvenc sorozataim

A Bikira lányok közül Roni írt egy ilyen témájú bejegyzést, és nagyon tetszett. Biztosan sokan néztek különféle sorozatokat, ezért úgy gondoltam, megosztom Veletek, miket néztem/nézek. A listám persze bővülhet még, ha tudtok valami jót, szakítok rá időt, hogy megnézzem!

2010 nyarán indult a sorozatok iránti rajongásom, előtte egyáltalán nem néztem semmit. Aztán alábbhagyott a lelkesedésem, és szép lassan kialakultak az "örök darabok". Mostanában a péntek estém általában tea mellett valamelyik kedvencem nézésével telik.=)

1. Így jártam anyátokkal
Történelmi jelentőségű számomra ez a sorozat, már ha lehet ilyet mondani. Ugyanis ma fejeztem be a hatodik évadot, és ez az első sorozat, aminél ilyen messzire jutottam! Több okból imádom: egyrészt rövid, ezért lehet sorozatban nézni, vagy akár egyet készülődés közben... Egy rész nincs elnyújtva, gyakorlatilag ugyanaz történik, mint egy 40 perces sorozatban, csak itt 20 perc alatt lezavarják. Az alapsztori egyszerű: 2030-ban a főszereplő, Ted, elmeséli a gyerekeinek, hogy jött össze az anyjukkal. Ebből kerekednek a vicces, nem giccsesen romantikus történetek, persze a barátokkal karöltve. Minden szereplő szuper jól van kitalálva! Különösen jó benne, hogy a karakterek valóságszerűek, nem csak személyiségben, de életvitelben is. Barney pedig hatalmas arc, már miatta megéri nézni!

2. Szex és New York
Érdekes viszonyom van a négy New York-i szinglivel. Nagyon szerettem ezt is, második nekifutásra sikerült eljutnom a hatodik évadig, az utolsóig, de a befejezésre már nem volt időm. Ettől függetlenül a csajos esték alapkelléke, jókat lehet rajta röhögni, és mindenki megtalálhatja benne önmagát (több vélemény alapján is Carrie vagyok - írás, divat, cipők...). A karakterek ugyanis szuperek A belőle készült filmeket viszont csak a ruhák miatt érdemes megnézni, az igazi a sorozat! Aztán lehet, hogy befejezem végre, megérdemli!

3. Gossip Girl
Teljesen új kedvenc, egészen pontosan 15 napos. Nyáron elkezdtem már nézni, de nem kötött le, most újra megpróbáltam. Jelentem, átjött az élmény, és elkezdtem a második évadot! A történet egész jó, a karakterek szintén, remek inspiráció öltözködésre. A fiúk pedig...nyamm. Mindenki Chuck-ért van oda, az én álompasim innen azonban Nate! Annyira édes!=) Szó, ami szó, a Gossip Girl tökéletes kikapcsolódás, modern, divatos, szemlegeltetős.

4. Született feleségek
Ezt mennyire szerettem... Szerettem, mert a szereplők nagyon valóságszerűek, mert a történet nagyon érdekes. Volt benne mindig valami kis krimiszerű, valami rejtély, amin lehetett gondolkozni, és mivel több minden történik benne, nem is tudom darálni. Viszont tavalyelőtt ősszel nem volt időm rendszeresen nézni, és elvesztettem a fonalat. Befejezzem? Ne? Majd kitalálom.

Csak ennyi.=)
Nektek mi a kedvenc sorozatotok?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Ajánlom még figyelmedbe a Hart of Dixie, a Pretty Little Liars és a Supernatural(a 2 pasi miatt érdemes nézni) c. sorozatokat. Lehet egyik- másik bejön majd neked is.

    VálaszTörlés
  2. Pretty Little Liars és Gossip Girl egyértelműen :))

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon-nagyon sorozat függő vagyok. A kedvencek: Vámpírnaplók, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Glee.
    Most indult a blogunkon nyereményjáték, ha érdekel nézz be! :) *Chanel

    VálaszTörlés
  4. Mindhárman mondtátok a Pretty Little Liarst, mindenképp belenézek majd akkor.=)

    VálaszTörlés