2012. január 11., szerda

Inspiráció - Balett

A balett iránti rajongásom tavaly kezdődött, mikor életemben először voltam balettelőadáson. Szeretem a műkorcsolyát is, ami hasonlít a baletthez, úgyhogy talán ez annyira nem is meglepő. Tavaly a Queen balett volt műsoron, idén a La Vie En Rose, ami szintén szuper, érdemes megnézni! A Győri Balett amúgy külföldön is elismert társulat. A Queent háromszor néztem meg, annyira tetszett, bár ebben az egyik balettos fiú, egy helyes japán srác is közrejátszott.=P

A szetteket egy 21. századi balerina inspirálta: fellelhetőek a finom anyagok, csipkék, de az összhatás merész és modern. Remélem, tetszenek!

Black swan in the night

Spring, I'm waiting for you!

Coral romance

Black crystal


Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. AZ elsőt és a harmadikat felvenném úgy, ahogy van! Én is szeretem a balettot, legutóbb egy barátnőmmel láttuk a Karamazov testvéreket, ami azért érdekes, mert a regény a szereplők jelleméről és erkölcsi kérdésekről ír, amit elég nehéz balettba átültetni úgy, hogy a nézők úgy is megértsék, hogy sosem olvasták a könyvet :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a tüllös szoknyákat, púderrózsaszíneket.
    Kiskoromban láttam a Sissy-t balettben, nagy élmény volt, azóta nem láttam balettelőadást.

    VálaszTörlés