2012. január 30., hétfő

How to wear... the Mary Jane shoes

Az előző Polyvore-os összeállításaimban megfigyelhettétek, hogy szinte mindig került egy Mary Jane stílusú cipő valamelyik szettbe. Nagyon megtetszettek ezek a cipők, ugyanis, bár nem próbáltam még, de a pánt miatt kényelmesebbnek tűnik egy sima belelépős magassarkúnál. Szeretnék is venni magamnak egyet. Az alábbiakban a Mary Jane cipő viselésére adok pár ötletet, illetve a how to wear címkére kattintva még több ilyen összeállítást láthattok.
I wear Mary Jane all day

La studentessa inglese

On red heels to the night

Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's by apolkaa featuring vintage earrings


Hogy tetszenek a szettek?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Nekem az első szett a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az utolsó szettben szereplő cipőhöz nagyon hasonló szépségem van, de baromi kényelmetlen. Lehet, az a baj, hogy nincs platformja, de kínszenvedés benne közlekedni. :)

    VálaszTörlés
  3. Thündérke: örülök, hogy tetszik!=)

    Cicalány: ebbe beletrafáltam, nagy álmom egy ilyen cipő!=D de már kinéztem egy Mary Jane-t, annak van platformja.

    VálaszTörlés
  4. mégmégmég ilyeneket! Olyan jó ötleteket adsz :) Ezeket mind simán felvenném. Sajnos a cipőgyűjteményemből még hiányzik a tökéletes mary jane, de ami késik nem múlik. Bár egyelőre még csak álmodozom róla :)

    VálaszTörlés
  5. Lídia köszi, hogy tetszik!=) lesz még egy csomó ilyen poszt, úgy szeretem a kollázsokat csinálni!=)

    VálaszTörlés