2012. január 4., szerda

FOTD - Cat eyes

Nagyon régen volt napi smink, még tavaly ősszel. Azóta sosem voltak rendes fényviszonyok szép képek készítéséhez, pedig a karácsonyi sminkemet is szerettem volna megmutatni.=( Ma reggel viszont jutott egy kis időm a fotózásra.
Újabban a kedvenc sminktermékem a szemhéjtus, szinte minden nap használom, legtöbbször a vékony vonal szerepét játssza a szempillák tövében. Ebben a sminkben egyértelműen övé a főszerep, no meg a Sleek Storm palettáé.
A paletta matt halványbarnáját vittem fel az egész szemhéjra, a highlight színt a szemöldök alá, a matt sötétbarnával készítettem a szemöldökömet. Egy ferde ecset és a matt fekete szemhéjpúder segítségével megrajzoltam a vonal alapját, és átmentem rajta folyékony tussal. Az arcomra natúr pirosító, a számra nude szájfény került.



Terméklista:
Arc:
Avon Matt hatású alapozó
Essence Stay All Day korrektor
Max Factor Creme Puff kőpúder
NYC pirosító - Central Park Pink
Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Sleek Storm paletta
Essence I love Style szemhéjtus
Maybelline The Falsies szempillaspirál
Ajkak:
Manhattan Long Lasting Gloss Glide - 930

Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. egyre jobban sminkelsz, és a képed minősége is jó lett!:) jól néz ki a tusvonal, én is nagyon gyakran készítek. bár én mindig "szemkövetőset" :D érdekes ahogy te húztad meg, kifogom próbálni így is!

    VálaszTörlés
  2. hú ez jól áll ! :) és szép fekete a színe a tusnak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll Neked a tusvonal! :)

    VálaszTörlés
  4. brutál jól áll!! a legjobb eddig:)
    de elfogadsz egy abszolút építő kritikát? szerintem jobban állna ha a szemöldököd kerekebb lenne, ez a szögletes olyan nem is tudom. rideg. szigorú:D

    VálaszTörlés
  5. Catwalk_bitch: köszönöm a dicséretet!=) általában én is olyat szoktam, ha nem a tuson van a hangsúly, a legtöbb embernek jól áll a vékonyabb tusvonallal kiegészített szemsmink.

    Thündérke: köszi! és igen, ezért is szeretem.=)

    Vattacukor: köszönöm!=)

    Velvet FizZ Blog: köszi! és rájöttem, hogy ha szemhéjpúderrel megcsinálom az alapot, sokkal egyszerűbb a tusvonal húzás.=)

    Dia: köszi Neked is, örülök, hogy tetszik!=) persze, hogy elfogadok! ecsettel a szögletes jobban kézre áll, de úgyis szerettem volna egy szemöldökszettes posztot, ott megmutatom, milyen kereken.=)

    VálaszTörlés
  6. Nekem pont hogy tetszik a szemöldököd, hogy hangsúlyos és szép ívelt. Szerintem jól áll :) A tusvonal pedig nagyon jó lett, eddig ez a kedvenc sminkem tőled :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, és igyekszem!=) Már várom, hogy reggel ne legyen sötét és tudjak sminket fotózni!=)

    VálaszTörlés