2012. január 13., péntek

Essence szemöldök ápoló készlet

Azt hiszem, talán tavasszal jöttem rá, egy smink értékén mennyit dob egy jól elkészített szemöldök, vagy épp ellenkezőleg, mennyit von le belőle. Sok gyártó gondol erre, ezért a legtöbb márka palettáján megtalálhatóak a legáltalánosabb szemöldökformázó eszközök, a ceruzák, és néhánynál a szemöldökszettek is. Eddig matt sötétbarna szemhéjpúderrel készítettem el a szemöldökömet, de múlt héten beruháztam egy szemöldökszettbe.
Két szettről tudom, hogy kapható drogériában, az egyik az Essence, a másik a Catrice szettje. Én az Essence mellett tettem le a voksomat, ugyanis szinte soha nem csalódtam még Essence termékben, ezért kíváncsian vettem meg a szemöldökszettjüket.


A készlet egy műanyag tokban érkezik, ebben található három szemöldöksablon, egy ecset, valamint egy világos és egy sötét színű szemöldökpúdert. Sok helyen olvastam negatív kritikaként, és én is megemlítem, nem jó, hogy a lényeg, vagyis a festékek egy hajlékony-törékeny műanyagban vannak elhelyezve. A fotón láthatjátok, mennyire gagyi hatású.


Lefotóztam a sablonokat és az ecsetet is. Az ecset egy az egyben használhatatlan, ha a szett megvétele mellett döntötök, és nincs ferde tusecsetetek, amivel el lehetne készíteni a szemöldököt, egyből vegyetek hozzá egyet. A sablonokat is ki lehetett volna spórolni a szettből.


Maguk a színek szépen pigmentáltak. Az alsó fotókon láthatjátok is, hogy a szemöldököm majdnem fekete, ezért értelemszerűen a sötétebb színt használom. Próbáltam a világosabbat is, de nem passzolt a szín. Icipicit porzik a festék, de egyszerű vele dolgozni. Az állaga nem túl kemény, könnyen felveszi az ecset. A tartóssággal sincs problémám, szépen megmarad a nap végéig.


Vegyes érzéseim vannak ezzel a szettel kapcsolatban... Egyrészt a funkcióját remekül ellátja, a lényeges rész szuper. Viszont a csomagolás rossz, és akinek nincs ferde ecsete, nem lesz kisegítve a hozzá járóval. 800 Ft az ára, azoknak ajánlom, akiket nem érdekel egy sminktermék külseje, sokkal inkább a teljesítménye.

Próbáltátok már ezt a szettet? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Én már nagyon rég akarok venni egy ilyen kis szettet. Azt hiszem most beruházok én is rá!Jó kis poszt lett.
    Ha gondolod nézz be hozzám: poppylak.blogspot.com :)

    VálaszTörlés
  2. Én már a második ilyen szettet használom el, én szeretem. A csomagolást énis utáltam, ezért kiszedtem és beraktam a szemhélypúder palettámba :D Néha úgyis szoktam használni satírozásra is :D

    VálaszTörlés
  3. Poppy: majd megnézlek!=)

    vandino: köszi az ötletet, ki fogom próbálni szemhéjpúderként. már csak azért, hogy a világos színnek is találjak valami funkciót.=)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit későn kommentelek.... :)
    Nekem a Catrice-es van meg, és teljesen meg vagyok elégedve vele! Az ecsetén lehetne javítani, de azzal sincs nagy baj, ha esetleg épp nincs másik kéznél. De én az egyszerűség híve vagyok, Catrice szemöldökceruzát használok. Legjobb az ilyen olcsóbbak közül szerintem. Nekem a ceruza sokkal jobban bevált, mint a púderek.

    VálaszTörlés