2012. január 28., szombat

ABC Tag

Citromhabnál és Katie-nél láttam az ABC tag magyarosított változatát, és természetesen nekem is ki kellett töltenem.=D Szeretem a tageket, és ez is nagyon megtetszett, szerintem ötletes. Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is!

A - Alvás: Hogyan alszol?
Fal felé fordulva, párnát átölelve.

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Az olasz Vogue-nál dolgozni.=)

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Lilla. Mert megért, mert elviseli a hülyeségeimet, mert órákig tudunk beszélgetni, és mert imádom.<3

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Nem használom, maximum poénból.

D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Nagyon, de újabban már tudok engedni is.

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Leginkább a férfiközpontú társadalmakat, szerintem a két nemnek egyenlőnek kéne lennie jogilag, a nők elleni erőszakot, és a faji megkülönböztetést.

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Hangom ugyan nincs sok, de ha nincs itthon senki, akkor Youtube-ról karaokézom.=D Nem érdemes meghallgatni, szörnyű.=D

F - Foci: Szereted a focit?
Ötödikes korom óta imádom, hatalmas Juventus és Olaszország-fan vagyok, többek között innen jött a kedv az olasztanuláshoz. A tavalyi szezont nem követtem, de nyáron valahogy megint a Juve közelébe sodort az élet, azóta minden meccset nézek, amit csak tudok. Már túljutottam az ez vagy az milyen helyes-korszakon és a játékot is figyelem, persze aki jól néz ki, előnnyel indul.=D És lehet, hogy hülyeség, de egy győzelem vagy egy gól olyan pozitív energiákkal áraszt el, hogy hihetetlen.

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Néha, legtöbbször akkor, ha megbotlik a nyelvem és félremondok valamit.=D

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Vannak időszakaim, amikor meséket nézek orrba-szájba, nagyon tudok örülni, haragudni és szeretni (mint egy kisgyerek).

H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Leginkább egyiket se szeretem!=D Oké, a porszívózás elmegy, vasalás szintén, de a mosogatásnak a gondolatától is irtózom.

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Nem igazán, főleg, hogy szeretem a borult, esős időt.=)

J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem, de kíváncsiságból talán elmennék.

K - Kávé: Kávézol?
Ritkán, mert nagyon felpörgök tőle. De az illata mennyei.

L - Lakás vagy kertes ház?
Kertes házban lakunk, de a lakásban is jó szerintem. Mindkettő.=)

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Huhh, biztosan, nem emlékszem!=D

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Nagyon, főleg mióta saját gépem van.

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Ha nagyon ideges vagyok, akkor nagyjából semmi, de lazuláshoz tea és Így jártam anyátokkal.=)

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Ez nálam jelen idő.=D Törpe divatbolond, akinél mindig van tükör.=D

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Ez nálam még nem aktuális, de a nyelvvizsgámat beleírnám mindenképp.

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Kikerülöm, ha lehet, vagy a szélén átpipiskedek.=D

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Elméletben az vagyok, gyakorlatban nem, legtöbbször látszik rajtam, mit gondolok.

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Igen, a jobb bokámon, öt éves kori rollerbaleset eredménye.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Szeretném befolyásolni az emberek hangulatát és hozzáállását önmagukhoz.

T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem utálok, de nem is szeretek különösebben. Eléggé a mindennapok része ahhoz, hogy ne legyen róla véleményem.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Eleve kizárt a lehetőség, hogy én ilyenre elmenjek, mert utálok hegyet mászni, végeláthatatlan ideig gyalogolni meg ilyesmik, úgyhogy ezt a kérdést passzolom.

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
A vasárnap vegyesen lazulós-tanulós nap nálam, délután főleg sokat lustálkodom.

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Gyakorlatilag mindenfélét, de mostanában kicsit alternatívabb vonal, kevésbé ismert számok felé fordultam. Rádiót is váltottam, most MR2 Petőfi szól folyton.=) 

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. háhá, ez egy másik ABC tag ha jól látom:) pár dologban egyezünk, például a házimunkában:D egyébként van egy barátom, írtózatosan nagy Juve fan, szerintem nagyon nagyon jól kijönnétek:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abban biztos vagyok!=) tavaly a szülinapomon nyertek amúgy, plusz ajándéknak tekintettem!=D

      Törlés