2011. december 19., hétfő

True love

Elhagyott az ihlet. Szerettem volna írni, de nem jutott eszembe semmi téma. Már-már feladtam, hogy ma születik poszt, mikor eszembe jutott ez a kép, amit még novemberben fotóztam Bécsben.
A pár előttünk sétált. Csak hátulról láttam őket, de azonnal megfogtak. Mindketten elegánsak, kifinomultak voltak, összhangban, egymásba karolva sétáltak a Kärtner Strasse-n. Magával ragadott a csendes, békés romantika, ami belőlük áradt. Meg kellett örökítenem a pillanatot. Az igaz szerelem jutott róluk eszembe.
Nem ismerem őket, és valószínűleg sosem fogok velük többet találkozni. Mégis, mikor rájuk néztem, egyből eszembe jutott, milyen jó lehet ennek a nőnek, hogy szeretik, valószínűleg régóta. Biztos vagyok benne, hogy, bár őt is nyomaszthatják a hétköznapi gondok, alapvetően boldog.
Már írtam, hogy a tél szerintem sokkal romantikusabb, mint a nyár. A tél a nyugodt szerelmek időszaka. Szeretnék én is a feldíszített városban sétálni valakivel a turisták forgatagában, a csillogó kirakatok tükrében. Alapvetően temperamentumos természet vagyok, de most örülnék, ha valaki lenyugtatna.
Nagyon szeretem ezt a képet, hátterem is. Ha ránézek, eszembe jut, hogy bár sokszor nem úgy tűnik, az igaz szerelemhez mindenkinek joga van. Hogy mindenkinek összejöhet. Hiszen egy teljesen átlagos párnak tűntek.
Remélem, ha majd 20 év múlva én is így sétálok a párommal, lefotóz titokban valaki, és hasonló gondolatok ébrednek benne, mint most bennem.

U.i.: Nem vagyok profi fotós, így  a szerkesztés, miszerint hogy csak ők legyenek színesek, nem sikerült tökéletesre, de azért remélem, tetszik.=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése