2011. december 13., kedd

Téli randevú

A tél nekem sokkal romantikusabb, mint a nyár. Persze a tengerparton elcsattanó csóknak, a szabadtéri buliknak is megvan a maguk varázsa, de szerintem sokkal szebb a karácsonyi vásárban való forraltborozás, téli séták, kávézókban való ücsörgés és csók a hóesésben... már ha lenne hó.

Az alábbiakban olyan szetteket mutatok, amik tökéletesek egy téli randira. Csinosak, mégis meleg darabokat tartalmaznak. A nagyon magas sarkú cipőket persze le lehet cserélni laposabbra.=) Amint láthatjátok, visszafogott szabású ruhákat választottam, a lábbeli és a kiegészítők azonban szexivé teszik az összképet. A farmerruhás szettben nem kell a ruhát végig begombolni, a piros farmeresben pedig simán fel lehet tenni azt a piros rúzst!
Winter date

Color blocking winter version

Red and black

Brown and denim


Ti mit szoktatok randin viselni?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Ezek a szettek nagyon jól sikerültek, az első kettőt különösen imádom! Most nekem is kedvem lett forraltborozni :) Szinte hihetetlen, idén még nem is ittam. Sürgősen be kell pótolnom :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, örülök, hogy tetszenek.=) Hajrá, hajrá, én annyira nem szeretem a forraltbort, de a rumos forrócsokit annál inkább, Bécsben ittam is.=)

    VálaszTörlés