2011. december 11., vasárnap

Novemberi kedvencek

A november is gyorsan eltelt, és én már totális karácsonyi lázban égek.=) Persze rohamosan közeleg a félév vége is, extra dolgozatok ideje is most van. Volt sok minden, amit szerettem novemberben, és igazából nem is sminkek vagy ruhák lesznek, inkább random dolgok.

Egyértelmű, hogy a hónap kedvenc sminkje a valami egyszerűbb szemfestés-vastag tusvonal kombó volt, élénkebb rúzzsal. Jó, mert egyszerű, mégis látványos. Csak Essence tusaim vannak, de meg vagyok velük elégedve. Főleg a zseléset használtam. A kedvenc szemhéjpúderem a Catrice 130 Sitting on a volcano, világos, lilás fényű szürke, és a csillogós szürke Essence Urban Messages szemhéjszínező krétája volt 01 skyscraper színben. Elég sokszor használtam a Max Factor Color Elixir rúzst, nagyon szeretem, hogy viselhető a színe, és tartós. A másik szájra való kedvenc a Max Factor Cube szájfény 04 Antique Rose volt, csodás téli hideg rózsaszín.

A hideg beköszöntével végre elkezdhettem hordani a lovaglócsizmámat, meglepődtem, valójában milyen jól variálható darab is ez. A sálat tavaly vettem, elképesztően puha és meleg, imádom!

A szülinapomra kaptam a legjobb barátomtól ezt a jegyzetfüzetet, amit naplónak neveztem ki. Először furcsa volt pici betűkkel írni, megszoktam a nagy spirálfüzeteket. Egyszerű, nőies a külseje, szép dísze az íróasztalomnak.

Esténként nagyon hangulatos a karácsonyra hangolódva illatos gyertyákat égetni. Két mécses-szettem van, de szeretnék új illatokat beszerezni a csokismeggy és a vanília mellé.

Nagy szerepe volt Michael Bublé karácsonyi albumának abban, hogy én már november végén karácsonyi hangulatban voltam, és ez azóta töretlen. Időközben még egy CD előkerült, az Igazából szerelem soundtrack-je, ami az abszolút kedvenc karácsonyi filmem!

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Én is úúgy szeretem a gyertyákat meg a mécseseket :)) Nekem most Airwick színváltósom van, de már fogyóban van :DD

    VálaszTörlés
  2. :) ez de jó, az én novemberi film kedvencem is az Igazából szerelem volt, és a zene szintén Michael Bublé :D:D
    (ha esetleg érdekelnek az enyémek: http://sophie-aprodolgok.blogspot.com/2011/12/sziasztok-szinte-eszre-sem-vettem-es.html)

    VálaszTörlés
  3. n_norii.: most a karácsonyi vásárban szeretnék újakat venni, olyan sok jó illat van, nem hiszem, hogy könnyen fog menni a választás.=)

    Sophie: megnéztem a te kedvenceidet, és örülök, hogy nem csak én imádom ennyire az Igazából szerelmet.=)

    VálaszTörlés