2011. december 14., szerda

NOTD - Sunny Pink

Múlt pénteken kaptam ajándékba a Max Factortól egy Szépség Bonbont, mégpedig a csoki bonbon elnevezésűt, ebben lapult ez a körömlakk. Nagyon különleges a szín, ezért rögtön ki is szerettem volna próbálni.
Már van két Max Effect mini lakkom, azokat szeretem, így ehhez is nagy reményeket fűztem. A 16-os Sunny Pink árnyalat, ami egy arany fényű halvány rózsaszín, csodálatos, visszafogott szín.
Nem vagyok a termékkel maradéktalanul elégedett. Tartósságra nálam jó pontot kap, vasárnap kentem fel, ma szerda van, és alap-fedőlakk nélkül minimális kopást tapasztaltam. A képeken Essence BTGN lakkokkal kiegészítve láthatjátok, de szerintem több napot is kibírt volna, mert nem volt feltűnő a kopás.
Ami nekem nem tetszik, hogy nagyon alacsony a fedése. Három réteget kentem fel, és így is átlátszik a körmöm fehérje. Emiatt ötös skálán csak egy négyest érdemel.
Vakuval 

Vaku nélkül


Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése