2011. december 4., vasárnap

NOTD - Black crystal

A Silcare Kft-től kaptam tesztelésre ezt a Garden of Colour lakkot, mégpedig a 14 Black árnyalatot. Azért is nem készítettem vele eddig bejegyzést, mert ez az első fekete körömlakkom, és nem tudtam hogy felhasználni. Végül csak simán kilakkoztam a körmeimet.
Nem tudom, mennyire látható, de hatalmas mennyiségű lakkról van szó, olyan 10-12 ml-re tippelek minimum. A fogása kényelmes, jó az ecsete. Az állaga kellemes, ezt a fedést két réteggel értem el. Mindenféle alap-és fedőlakk nélkül 3 nap után kezdett csúnyán kopni. Ilyen sötétebb lakkoknál előfordulhat, hogy alaplakk nélkül befogja a körmöt, de ez szerencsére nem olyan, könnyen le is lehet mosni.
A webshopban 490 Ft az áruk.

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki és az ára is barátságos :)

    VálaszTörlés
  2. lehet, hogy rendelek, mert láttam tesztet egy nagyon szép árnyalatról!∗.∗

    VálaszTörlés