2011. december 3., szombat

Max Factor Szépség bonbon

Már írtam itt a Max Factor karácsonyi ajándékcsomagjairól, és nagyon megtetszettek nekem. Ezért megleptem magam a Fekete bonbonnal még a múlt héten. Azért ezt választottam, mert kíváncsi voltam a szemhéjpúderre, és mert ez a típusú szájfény nagyon bevált nekem

A csomagolás ünnepi, szép, elegáns, semmi felesleges csicsa. Ez nagyon tetszik, mert karácsony környékén hajlamosak vagyunk túlgiccsezni a dolgokat. A doboz hátulján egy smink leírását találjuk, ami a csomag tartalmával készült. Ez abszolút pozitív, aki nem olyan gyakorlott sminkelő, vagy nincs ötlete karácsonyi sminkhez, innen ihletet meríthet.

Minden szett tartalmazza a Masterpiece Max szempillaspirál és a fekete Kohl szemceruza mini változatát. A szempillaspirálnak pont ugyanolyan a keféje, mint az Xperience-nek, úgy tudom, ez utóbbi kapta a Masterpiece keféjét. Szép, ívelt, hosszú pillákat ad, nekem tetszik a hatása. Az árában nem vagyok biztos, de szerintem olyan 4000 Ft körül mozog. Nagyban nem venném meg, de ebben az ár is közrejátszik.
A szemceruza erősen pigmentált, könnyen lehet vele dolgozni, viszont nem tartósabb nekem vízvonalon, mint bármely másik, általam próbált szemceruza. 2000-2500 Ft körül mozog az ára, nem tudom pontosan. Így miniben okés, el is fogom szerintem használgatni, de nagyban nem venném meg, az olcsóbb szemceruzákkal ugyanúgy elvagyok.

Még nem próbáltam a Max Effect Mono szemhéjpúdert, csak tesztelgettem a boltban. A kompakt nagyon jól záródik, és a csomagolás is jól néz ki. Az én színem a 12-es Mysterious Black. Mint a nevéből is látható, egy fekete színről van szó, ami matt, de nem olyan szénfeketéről, mint mondjunk a Storm palettáé, inkább szürkésfekete. A mintát róla alap nélkül készítettem, jól pigmentált darab. 1800 Ft önmagában.

Az utolsó darab a Max Effect Cube szájfény, amiből már van kettő, és nagyon meg vagyok elégedve velük. Nagyon pigmentált, nagyon tartós szájfényről van szó. Egy dolog zavar: a nagyon picuri applikátor, ami miatt sokszor macerás a használata. Ez viszont ennél az igazán piros színnél (09 Wild Cherry) nem is baj, ugyanis a piros színnel nagyon precízen kell bánni, és ez az applikátor lehetővé teszi. Viszont van egy halványrózsaszínem (04 Antique Rose), aminél iszonyú zavaró, mert azzal nem kell óvatoskodni. Egyébként krémes állagú, egyenletesen kopik, szóval egy korrekt szájfény. 1800 Ft szintén.

A minták:

Összességében nagyon jó vételnek tartom ezt a csomagot, főleg, hogy 25%-os kuponnal vettem, úgy került 2250 Ft-ba. Gyakorlatilag egy terméket tudunk csak venni, ha külön vásároljuk meg. Örülök, hogy birtokomba került egy igazi, piros szájfény.=) A szemceruza fogott meg a legkevésbé, viszont a többi dolog nagyon tetszik.
Hasznos ajándék akár másnak, akár magatoknak, szerintem ne hagyjátok ki!=)

Bye-bye!

3 megjegyzés: