2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi tag

Nikinél és a Bikira lányoknál is láttam már ezt a taget, ami nagyon megtetszett. Imádok minden karácsonyi dolgot, szóval örömmel töltöttem ki.


Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Változó, ha nincs kedvem bénázni a csomagolással, vagy olyan formájú az ajándék, hogy nem lehet normálisan becsomagolni, akkor zacskó, de egyébként csomagolópapír. Sokkal jobban szeretem amúgy én is, ha csomagolópapírral van becsomagolva az ajándék, van abban valami aranyos hangulat, amikor téped le a papírt, hogy meglásd, mit kaptál.=)
Igazi vagy műfenyő?
Mindig igazi fánk volt, sosem vettünk műt. Mikor ovis voltam, kivágott, magas karácsonyfánk volt, de mióta nagyobb vagyok, gyökereset veszünk és továbbadjuk ismerősöknek. Régebben is gyökereseink voltak, amiket kiültettünk a kertbe, mostanra megnőttek, olyan szépek, ahogy a ház előtt állnak, főleg havasan.=)

Mikor díszíted fel a fát?
24-én ebéd után szoktuk. Van egy csomó díszünk, és mindet fel szoktuk rakni, van, amit én csináltam, van, amit Anyáék régen, sose egységes a fánk, mindig olyan kis zsúfolt, de mégis nagyon cuki.=)

Mikor bontod le a fát?
Vízkereszt környékén szoktuk.

Szereted a tojáslikőrt?
Jaj, nagyon.=) Kiskoromban mindig kaptam gyerektojáslikőrt, de a felnőtt verzió határozottan jobb.=)

Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
3 éves lehettem, mikor Apa csinált nekem fából egy babaházat, azzal nagyon sokat játszottam, imádtam, még most is megvan.=) A másik kedvencem életem első Barbie-ja, ami egyenesen Ausztráliából repült hozzám a nagynénémtől. Azért szerettem jobban, mint a többi Barbie-mat, mert sokkal szebb volt, és műanyag volt a lába, nem volt olyan macerás öltöztetni.=D

Van "Betlehemed"?
Egészen tavalyig nem volt, de tavaly vettünk Nápolyban.=) Olaszországban nagy hagyománya van a Betlehemkészítésnek, Nápolyban van egy utca (aminek tudtam a nevét, de most nem jut eszembe -.-), ahol csak ilyen betlehemes cuccokat lehet venni: csobogó szökőkút, figurák, világító izék, és minden, amit el tudtok képzelni. Ott voltak kis fém Betlehemek is, olyan dobozban, mint az ékszeresdobozok, különböző formákban, pl. rózsa, maci, kagyló, karácsonyfa... Mi harangot vettünk.=)

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Talán a nagyszüleimnek, rajtuk mindig sokat gondolkozom.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A barátnőimnek.

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Szerintem nem volt ilyen.

Elektronikus vagy postai képeslap?
Postait jobban szeretem.

Kedvenc karácsonyi film?
Igazából szerelem, annyira imádom! Ma meg is nézem.=) A másik a Poirot karácsonya, nem tipikus karácsonyi film, de szeretem az Agatha Christie-krimiket karácsonykor is.=)

Mikor kezdesz vásárolni?
Idén már novemberben elkezdtem, de ma is vettem még ajándékot. Általában ha meglátok valamit, hogy ez jó lesz ennek vagy annak, meg is veszem rögtön, ha októberben látom meg, hát akkor.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, és nem is tervezem.

Kedvenc karácsonyi étel?
Pulykaaaaa <3

Színes vagy sima fények?
Egy ideje nincsenek fényeink, csak gyertyázunk, de amúgy sima.

Kedvenc karácsonyi dal?
Jingle Bells, Cold December Night, Michael Bublé előadásában.=)

Elutazol karácsonykor, vagy otthon maradsz?
Míg éltek, addig a nagyszüleimhez mentünk mindig Kecskemétre, nagyon imádtam.=) Volt nagy karácsonyfa, délután elvittek engem meg az unokatesómat sétálni a városba, kaptunk sütit meg forró csokit, és mire hazaértünk, jött a Jézuska, és felkapcsolták a fán a fényeket.=) Mióta meghaltak, itthon karácsonyozunk, a Szentestét nálunk, a 25-i ebédet mamáéknál töltjük.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Cuki papírangyalka.=)

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Karácsonyi vacsora előtt.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A suli most elég rendesen belerondított a karácsonyi hangulatomba, a Szenteste előtti hajrát sem szeretem, és egy idő után bizonyos karácsonyi daloktól frászt kapok.


Töltsétek ki Ti is, ha van kedvetek!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése