2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi sminkek I.

Ma délután volt időm, és készítettem három sminket, amik tökéletesek ahhoz, hogy karácsonykor viseljük őket. Ezek közül kettőt mutatok meg, egy szájhangsúlyosat és egy szemhangsúlyosat.

Karácsonykor még azok is előveszik a fényes arany árnyalatokat, a piros rúzst, akik egyébként nem szokták ezeket használni. Nem csoda, hiszen az arany az egyik legünnepibb szín, valószínűleg az én karácsonyi sminkem is arannyal fog készülni. A piros rúzs pedig örök, sokféle piros van, mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő árnyalatot.
Egy dolog még eszembe jutott a karácsonyi sminkek kapcsán, mégpedig az alapozó kérdése. Szerintem érdemesebb fényvédőmentes alapozót választani, egyrészt mert bent a lakásban, este nincs szükség fényvédelemre. Másrészt pedig családi karácsonyokkor sok fotó szokott készülni, és ilyen esetekre a fényvédőmentes alapozó a jó választás.

Az első sminknél fényes óaranyat vittem fel a mozgó szemhéjra, a külső V-be csillogó barnát, a belső szemzugba sárgás aranyat. A mélyítővonalba világosabb, fényes barna került, a highlighter egy fényes arany szín volt. Cicás tusvonallal egészítettem ki a szemsminket Korallos-pirosas, kicsit természetes színű pirosítót használtam, és aranycsillámos karamellszínű szájfényt.
A második sminknél egyértelműen a piros szájfényé a főszerep. A szemhéjra matt fekete szemhéjpúder került, amit csillogó ezüsttel dolgoztam el, az alsó szempillasor alatt fekete szemceruzát satíroztam. Halvány barack színű pirosítót tettem csak fel, és óvatosan a piros szájfényt. Mindenképp tartós szájfényt, rúzst vagy ajakfilcet használjunk, nehogy lejöjjön a karácsonyi vacsora közben.




Nektek mi a kedvenc ünnepi sminketek?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése