2011. december 26., hétfő

Karácsonyi outfit =)

Először is szeretnék Nektek utólag is boldog ünnepeket kívánni! Remélem, mindenkinek jól telt a karácsony, nekem szuper volt.=) Nagyon jól éreztem magam, finom volt a vacsi, tetszettek mindenkinek az ajándékaim, és én is szép dolgokat kaptam. És a legfontosabb: minden sütit én sütöttem, ráadásul először próbáltam ki a recepteket, de szerencsére mindegyik jól sikerült.=)

Sokat gondolkoztam, mit viseljek Szenteste. Végül erre a sötétzöld selyemblúzra esett a választásom, nagyon szeretem, pedig már ezer éve kaptam a Zarából. Mindenképp a Szabadkán vett cipőmet szerettem volna felvenni, ezért döntöttem a zöld felső mellett, amit magas derekú szoknyával és vastag derékövvel párosítottam. A sminket nem fotóztam le külön, de az egyszerűség kedvéért Dulce Candy karácsonyi sminkjét készítettem el.
A képek stílusosan a karácsonyfa mellett készültek, még ajándékbontogatás előtt.=)


Nektek hogy telt a karácsony?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. WÁÓ nagyon csinos voltál! Nagyon előnyös ez a szabásvonal neked!

    VálaszTörlés
  2. Imádom az egészet! Gyönyörűek a darabok külön külön is, és együtt is olyan összhangban vannak a színek. Még egy borítéktáskát el tudnék képzelni a kezedbe :)
    Nagyon csini voltál és boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a blúz, a cipő is tetszik!
    Utólag boldog karácsonyt, vagy inkább "happy holidays"!

    VálaszTörlés
  4. Timi: köszönöm, szerintem is jól áll haha!=D szeretnék is vadászni pár magas derekú szoknyát.

    Lídia: ha mentünk volna valahova, biztosan azt választottam volna.=) és köszi neked is!

    Thündérke: köszönöm!=)

    Bog-Bog: köszi! Neked is happy holidays!=)

    VálaszTörlés