2011. december 16., péntek

Karácsonyi outfit

Jövő héten karácsony! Annyira fantasztikusan hangzik, és tudom, hogy az egy hét villámgyorsan el fog telni. A szünet kezdetéig már csak három tanítási nap van hátra, akkor is karácsonyi műsorozni fogunk. Elérkeztünk a készülődős sorozatban a legjobban várt poszthoz: mit viseljünk és hogyan sminkeljünk karácsonykor?

A legtöbb esetben elég fontos kérdésről van szó, mivel egyrészt karácsonykor összegyűlik a család, sok fotó készül, és szeretünk a fényképeken jól kinézni. Másrészt pedig mégis egy ünnepnapról van szó, aminek illik megadni a módját. Ma jövök az öltözködési tippekkel, a sminkeket pedig a jövő héten elkészítem, itthon leszek, lesz fény, minden szuper.=)

A karácsonyi outfit kiválasztásában először is lőjük be, szoknyás vagy nadrágos típusok vagyunk-e. Ezt mindenki el tudja dönteni magáról, melyik kategóriába tartozik. Szoknyás csajok vehetnek fel szoknyát elegáns blúzzal, vagy ruhát, nadrágosok elegáns nadrágot blúzzal, merészebbek a shortot is bevállalhatják. Magassarkú vagy balerina kötelező, hogy melyik, megint ízlés kérdése. Az alábbi szettekben láthatjátok, hogy nem tettem sok ékszert, általában egy hangsúlyos darab van. Senki se akarjon karácsonyfaként kinézni, ezért érdemes a kiegészítőkkel csínján bánni.


Gold is the new black

Oh Tannenbaum, wie gründ sind deine Blätter!

Red heels for Xmas

Angel wings

Royal blue for Xmas



Ha szeretnétek, megmutatom az ünnepek után, mit viseltem Szenteste. A poén az, hogy még én sem tudom, de vannak ötleteim.=)

Ti milyen szettet terveztek karácsonyra?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. A kék nem az én stílusom, de a többit kivétel nélkül felvenném karácsonyra.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 3. és az 5. a kedvenc. Szeretem a polyvore-os összeállításaid, nagyon inspirálóak! Feltétlenül csinálj majd outfit posztot, nagyon kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszenek a szettek, az én kedvencem a második.=)
    Lídia, feltétlenül lesz outfit, már csak ki kell találnom, mit vegyek fel.=)

    VálaszTörlés