2011. december 30., péntek

Inspiráció - Szilveszter

Van, aki nagy társasággal, van, aki nyilvános rendezvényen, van, aki házibuliban, van, aki otthon búcsúztatja az óévet. Van akinek különleges ez a nap, van, akinek ugyanolyan, mint a többi. Van, aki előre megtervezi a programját, van, aki last minute-ben utazik.
Különbözőek vagyunk, ezért különböző szetteket készítettem a szilveszteri bulihoz, programokhoz
Midnight glam

Midnight color blocking

Purple loves gold

New Year's Eve in Orange

Casual party

Casual party by apolkaa featuring denim skinny jeans
Miközben csináltam a szetteket, eldöntöttem, nekem KELL egy olyan Mary Jane cipő...


Nekem ezek voltak a 2011-es év bulislágerei:




És ha abszolút semmi hangulatotok nincs az egészhez, nézzétek meg a Szilveszter éjjelt! Nem nagy durranás, de vicces, és kedvcsinálónak tökéletes! Kis ízelítő a filmből ITT
Van már tervetek, hol köszöntitek az újévet? Mit fogtok viselni?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. ezeket a zenéket én is nagyon szerettem/szeretem:) én nyilvános buliba megyek, már le van korlátolva, kb. 100 leszünk:) túlságosan nem öltözök ki, inkább olyat választottam amiben jól érzem magam, tudom, hogy jól áll:) te merre leszel?:)) (B.U.É.K.)

    VálaszTörlés
  2. én házibuliba megyek egyik barátnőmhöz.=) annyira én sem öltözök ki, különlegesebb felső farmerrel és telitalpú cipővel, a sminkem lesz extrább.
    jó bulizást, és BUÉK!=)

    VálaszTörlés