2011. december 31., szombat

Goodbye 2011

Elérkezett az év utolsó napja. Az utolsó nagy buli az évben, egy vég, ami egyben egy új kezdet is. Az alábbiakban szeretném összegezni a 2011-es évet.
Először is a blog: rengeteg új követőm lett, a tavasz folyamán két bloggerina találkozón is részt vehettem, ahol sok-sok számomra új blogot és bloggert ismertem meg. A blog kicsit átalakult, mostanra divatról éppúgy lehet olvasni, mint sminkelésről. A régi képeket visszanézve fejlődtem sminkelésben, de ez persze nem jelenti azt, hogy megállok.=) Talán az év vége felé kicsit elhanyagoltam az írást, nem ígérem, hogy jövőre minden nap lesz bejegyzés, de igyekszem ennél is több energiát fektetni a blogolásba. Több outfit, smink várható, és a Polyvore-os posztok száma is emelkedni fog, nagyon belejöttem a dologba!

Összességében egész jó évet zártam, rengeteg új élményen vagyok túl, azt hiszem, megtaláltam az igaz barátaimat, megismerkedtem sok klassz emberrel nyaraltam a barátnőimmel, láttam egy csomó jó filmet, megszerettem a Queent (köszi győri balett!=D),  és még a Juventus is tök jól teljesít a bajnokságban.=D

Azt kívánom, hogy százszor olyan jó évetek legyen, mint a tavalyi! Boldog új évet!
Bye-bye!

P.S.: Aztán okosan a bulizással haha!=D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése