2011. december 6., kedd

Bécsi szerzemények =)

November 26-án voltunk a bécsi karácsonyi vásáron. Azt hiszem, ez az a rendezvény, amire legalább egyszer mindenkinek el kell mennie, mert fantasztikus a hangulat.=) A városban sok helyszínen zajlik karácsonyi vásár, többek között Schönbrunnál, vagy a Maria Theresien Platz-on, de a leghíresebb és leglátványosabb a Rathausplatzon lévő (egyébként ez a legdrágább is). Mindenhol lehet forralt bort és a kedvenc bécsi téli italomat, a rumos forrócsokit kapni, de volt csokifondü gyümölcsökkel (nyamm...) és sült krumpli is. A bögrét meg lehet tartani, én így tettem, és fogom is a jövőben.=)
Mi ebben a vásárban voltunk, előtte sétáltunk a belvárosban és megnéztük a természettudományi múzeumot.

A blog szempontjából a legérdekesebb programunk rögtön érkezés után a két szabad óra a Shopping City Süd nevű bevásárlóközpontban volt. Három km hosszú épületről van szó, és két emeletes. Hogy érzékeltessem a méreteket: egy rendes, nagy Ikea is van benne. Minden üzlet nagysága és kínálata többszöröse a hazaiaknak, nem is beszélve a szép drogériákról, parfümériákról. Itt vásároltam főleg, a belvárosban csak fotózgattam.=)
Néhány ajándék a családnak az Ikeából. A bakkecske a skandináv mitológia fontos állata, ők húzzák Thor isten szánját és szerencsét hoz. Mellette karácsonyi illatú gyertya és két Mikulás család-karácsonyfadíszek láthatóak. Szerintem nagyon cukik, és rengetegféle karácsonyi dísz volt, ha esetleg itthoni Ikeában jártok, vegyetek, mert jópofák és olcsók.
Ezt a púderrózsaszín sapka-kesztyű szettet a Tally Weijlben vettem, a zöld címkés dolgok egyet fizet kettőt kap akcióban voltak. Szerettem volna új sapkát, már harmadik éve van ugyanaz, és kezdtem unni, és ha már ott voltam, választottam mellé kesztyűt is. Tökéletes a sapi fazonja, nem lapítja le a hajamat. A kettő került 4 euróba.
A szőrmesál régi tervem volt, de egyszerűen sehol sem találtam normálisat. Hol az anyaga, hol az ára nem tetszett. Aztán betévedtünk az Orsayba, ahol az akciós polcon megtaláltam ezt a szépséget. Outfit posztot láthattatok már vele itt. Nagyon szeretem, csodaszép és meleg. 7 euróba került, ez most kb. 2100 Ft, és ennyit is szántam rá, ennél csak drágábbakkal találkoztam.
Végül ez a két korallos színű holmi a H&M-ből. A ruhába már a fogason beleszerettem, holott így nem is mutat, felvéve sokkal jobb.=) A karkötőt ehhez választottam, szerintem nagyon különleges, a kagylós résszel és az aranylánccal megbolondítva. A ruha 15, a karkötő 5 euró volt. Szerintem itthoni H&M-ben is megtalálhatóak.

Egy időre kivásároltam magam így nagyobb mennyiségben, és már gyűjtök a londoni utamra, szövögetem a terveket. Tényleg, ha valaki járt már Londonban, szívesen fogadok tippeket, hova érdemes bemenni.=)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. A szőrmesál miatt úgy irigykedek! Még nem találtam normálisat, de majd egyszer hátha... :)

    VálaszTörlés
  2. húú:) Londonba iskolával vagy családdal mész?:)

    VálaszTörlés
  3. Adrienn: Zarát nézted már? minta az ő honlapjukon is láttam volna szépeket.=)
    Catwalk_bitch: sulival megyünk, délelőttönként nyelvtanfolyammal. biztos ismered az ilyen utakat, rengeteg iskolában szerveznek.=)

    VálaszTörlés