2011. november 22., kedd

Zamian csokis maszk és szappanok

Sok bloggernél olvashattatok már a csodaterméknek kikiáltott Zamian csokis maszkról. Mivel zsíros, problémás a bőröm, kíváncsi voltam én is, mit tud ez a maszk. A születésnapomra kaptam meg a BB krém shopból rendelhető csomagot, ami a maszkot és a hozzá való kakaós, illetve kaméliás arclemosó szappanokat tartalmazza. Azóta rendszeresen használom, így tudok róla korrekt véleményt írni.

A maszk piros, arany feliratú dobozban érkezik, a szappanok pedig fóliával becsomagolva. Jár melléjük egy-egy tájékoztató cetli, és a doboz oldalán is elolvashatjuk a maszkhoz tartozó használati utasítást, valamint az összetevőket.

A maszknak, meglepő módon, fincsi csokiillata van, a kaméliás szappan illatát kifejezetten szeretem, a kakaósé pedig megszokható, de nem a legjobb. A következőképpen használom őket hetente kétszer:
  1. Sminklemosás után arcmosás a kakaós szappannal.
  2. Csokis maszk 15-20 percig fent hagyva (pont egy Így jártam anyátokkal erejéig)
  3. Maszk lemosása langyos vízzel, majd arcmosás a kaméliás szappannal.
A kakaós szappan érezhetően megtisztítja a bőrt, még a tisztábbnál is tisztább érzetet hagy maga után. A maszknak használata közben tapasztaltam némi fűtő hatást. Láthatóan csökkenti a pórusok méretét, leszárítja a pattanásokat, illetve a lemosás után könnyebben kinyomhatók a mitesszerek. A kaméliás szappan pedig selymessé varázsolja a bőrt.
A fent leírtakat már az első használat után tapasztaltam, azóta pedig javult a bőröm állapota. Csak apróbb mitesszereim vannak, és a pórusaimat is összehúzta. Az alapvető problémámat, a könnyen zsírosodást viszont nem szüntette meg sajnos. Sokaknál olvastam, hogy többhavi használat után normalizálódott a bőrük állapota, én is erre pályázok.=) Összességében azonban nem hozott nagyon látványos javulást, viszont előtte sem volt nagyon rossz állapotban a bőröm. 
Összességében azt mondom, érdemes megrendelni, egyrészt mert kellemes használni, másrészt pedig mert tényleg javított a bőrömön.
 A még látványosabb eredményhez azonban nem elég csupán a maszk és a rendszeres arctisztítás, az életmód is nagy hatással van a bőr állapotára, és egy stresszmentes életmód biztosan megtöbbszörözné a hatását.

A csomagot a BB krém shopból tudjátok megrendelni most akciósan 3520 Ft-ért, a szappanokat külön egyenkét 560 Ft-ért, csak a maszkot pedig 2960 Ft-ért

Kipróbáltátok már ezt a maszkot? Mit tapasztaltatok vele?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan és én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem meg van tesóm Karácsonyi ajándéka:) elég problémás a bőre :/

    VálaszTörlés
  3. Madrid Angyala: örülök, hogy neked is bevált!=)

    Thündérke: nagyszerű ötlet, biztosan örülni fog neki. és még a doboz színei is karácsonyosak.=)

    VálaszTörlés