2011. november 20., vasárnap

Silcare pigmentek

Néhány hete kaptam e-mailt a Silcare Kft.-től, ami egy profi műkörmös kellékekre szakosodott cég. Felkértek, teszteljek le tőlük körömlakkot és pigmenteket. A lakkal nemsokára lesz NOTD poszt, de még nem találtam ki, milyen kombinációban tegyem fel. A pigmentek nagyon mozgatták a fantáziámat, következzenek tehát ők!
A csomagolásuk egyszerű, nagy tégelyben kaptak helyet. Praktikusnak tartom, bármilyen ecsettel kényelmesen hozzáférhetünk az anyaghoz. A szürkés színnek van kódja, 018, a pirosnak nincs.

Kinyitva ezeket látjuk. Az egyik egy leírhatatlanul gyönyörű, szürkés-barnás szín csodás zöld fénnyel. A piros valamivel sötétebb, mint a képen. Elég merész szín, de egy karácsonyi sminkhez mondjuk simán el tudnám képzelni!
Nem porzanak nagyon, de azért vigyázni kell vele. Azt tapasztaltam, hogy miután belemártottuk az ecsetet, érdemes a felesleget leütögetni róla.



Természetesen fantasztikus a pigmentáltságuk. A mintákat alap nélkül készítettem, a felső kettőt száraz, az alsókat nedves ecsettel. Határozottan jobb szárazon.

Összességében nagyon jónak tartom ezeket a pigmenteket, a szürkéssel már többször készítettem sminket úgy, hogy a mozgó szemhéjra használtam, de egy füstös szemnek is jó kelléke lehet. A pirossal pedig már tervezek egy karácsonyi sminket a karácsonyi készülődős sorozatba.
A pigmenteket a Silcare honlapjáról tudjátok megrendelni igazán nevetséges 300 Ft-os összegért.

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Ezek a pigmentek körmös pigmentként vannak árusítva vagy sminktermékként? Mert már jó ideje szemezgetek körmös boltokban a pigmentekkel, de nem mertem eddig venni, mert nem tudtam, hogy használhatók-e sminkeléshez is. Szóval ha igen, akkor tök jó:)

    VálaszTörlés
  2. Sminktermékként vannak árusítva igen, szóval ha találkozol ezekkel körmös boltban, próbáld ki bátran.=)

    VálaszTörlés