2011. november 28., hétfő

OOTD - Little red dress

Hétvégén voltam Bécsben a karácsonyi vásáron (csütörtökön érkezik poszt róla, akkor itthon leszek), a program szerves része volt a Shopping City Süd, ahol alaposan bevásároltam.
A H&M-ben vettem ezt a korall színű ruhát, amit természetesen rögtön fel kellett avatnom.=D Szürkével és lila kiegészítőkkel passzintottam. Az amúgy bő kardigánt egy vékony övvel fogtam össze, ez nagyon divatos ebben a szezonban.
A szőrmesál szintén Bécsből van, az Orsayből, már régebb óta szerettem volna egyet, és nagyon örülök, hogy sikerült szereznem.

Amit viselek:
Ruha: H&M
Kardigán: Zara
Szőrmesál: Orsay
Bokacsizma: Janet D.
Lila karkötő: New Yorker
Öv: F&F (ezeréves, egy farmerhez járt)

Bye-bye!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos, tök jól feldobja a sálad az egész szettet:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki ezek a színek így együtt. A szőrmesál pedig nagyon édes!

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlenül csinos vagy! Biztos hideg lehetett ilyen vékony harisnyában, de nehéz ez a műfaj, a szép képekért meg kell szenvedni :) Nagyon jól összedobtad a szettet, gratu! Tetszik ez a szőrmesál, én is örülnék valami hasonlónak.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!=) Hát igen, kicsit fáztam, de azt hiszem, aznap csak suliba mentem, és nem voltam sokat szabadtéren.

    VálaszTörlés