2011. november 24., csütörtök

Karácsonyi ajándék a szépség jegyében - Max Factor ajándékcsomag

A pénteki készülődős posztban is szó lesz majd arról, hogy szuper karácsonyi ajándék az arc-, hajápoló szettek, illetve a sminkcsomagok is. A Max Factor is előállt négy darab, sminkeket és egy, körömlakkokat tartalmazó sminkcsomaggal, valamint egy limitált csomagolású False Lash Effect szempillaspirállal.
A szetteket szépségbonbonoknak nevezték el, van fekete, halvány rózsa, fehér és csoki bonbon. Mindegyik szettben megtalálható egy mini Masterpiece szempillaspirál és egy mini Kohl szemceruza. Ezeken kívül mindig más a mellé csomagolt termék különböző színekben, amik közül jónéhányat próbáltam

A fekete bonbon Max Effect Mono szemhéjpúdert és Cube szájfényt tartalmaz. A szemhéjpúdert még csak teszteren próbálgattam, de szépen pigmentált volt, a szájfény viszont megvan és szeretem, csak nagyon pici az applikátora, ez megnehezíti a felvitelt.

A fehér bonbonban ugyanezt a szemhéjpúder, illetve a Tube szájfény van. Ezt is próbáltam, fantasztikus az illata, közepesen pigmentált, krémes szájfény, ha kifogunk egy semlegesebb árnyalatot, simán mehet táskába dobható szájfénynek.

A következő szettben, a csoki bonbonban nagy kedvencem, a Masterpiece krémes szemhéjfesték is helyet kapott, mellette egy Max Effect Mini körömlakkal. Ezt a lakkot is szeretem, egész jó minőségű, de kevés a mennyisége sajnos, így, szettben viszont talán megéri. A szemhéjfestékből én a Golden green nevű szín ajánlom, egy karácsonyi smink alapja is lehet!

Az utolsó bonbon, a halvány rózsa a Smoky Eye Effect krémes kétvégű szemhéjfestéket, valamint ugyancsak egy körömlakkot tartalmaz. Ez az egyetlen csomag, amit nem vennék meg, mert nekem a szemhéjstift sehogy sem működött, egy óra után már meggyűrődött a szemhéjamon.

3000 Ft-ba kerülnek a szettek, az igényes, ünnepi csomagolás és a jó termékek miatt tökéletes ajándék minden sminkelni szerető hölgynek vagy akár magunknak. Ráadásul jól jövünk ki árban is, hiszen ha csak az első csomagot nézzünk, a szemhéjpúder és a szájfény együtt 4000 Ft minimum, ha külön vesszük meg őket. Melyiket ajánlom? Ha valakinek bevált a Smoky Eye Effect, annak mindegyiket, akinek nem, annak csak a többit. Én vagy a feketét, vagy a fehéret szeretném.


















Van még egy szett, egy gyönyörű doboz három limitált színű körömlakkal. A színek balról jobbra: Opal, Boji és Onyx. Nem csak az divatos színek miatt csodás ez a szett, hanem a doboz miatt is, ami személyes jellegűvé teszi az amúgy szimpla ajándékot. Az ára 2800 Ft lesz. Mint fentebb írtam, elégedett vagyok a Max Effect lakkokkal, ezért egy körömlakkmániás barátnőnek álom ez az ajándék. És annyit elárulhatok, hogy ezzel megvan az egyik karácsonyi ajándék valakinek...

Ezeken kívül még kapható lesz egy limitált, arany csomagolású False Lash Effect szempillaspirál, ami szintén kedvenc sminktermékeim egyike. 3300 Ft-ba fog kerülni.

A termékek a készlet erejéig a DM-ekben lesznek megvásárolhatók, illetve a szempillaspirál a Müllerben is elérhető lesz.

Hogy tetszenek nektek a csomagok? Vesztek valakinek, vagy magatoknak esetleg?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Én kifejezetten szeretném a "csoki bonbont", de mégis mikortól lesz elérhető? Lehet én vagyok a figyelmetlen, de erről nem olvastam sehol...

    VálaszTörlés
  2. Az a helyzet, hogy én sem tudom pontosan, de megnéztem a ma megjelent, új DM katalógust, amiben a körömlakkos doboz benne volt, szóval szerintem mától.=) Holnap megyek DM-be csekkolni, mi a helyzet.

    VálaszTörlés
  3. Ó, de jó lenne, ha már lenne! Még nem is láttam az új DM katalógust, jó, hogy említetted :)

    VálaszTörlés